Je veel rood "crepe" papier van de pakjes shishing crackers etc op straat zag ipv kartonnen doosjes etc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Man hou op.....Vroegâh toen je badend in het zweet wakker werd omdat je gedroomd had dat je afhaal/bestelbonnetje foetsie was.
Ladycrackers kan ik me nog goed herinneren. Zelfs die matjes haalden we nog wel eens los om maar zoveel mogelijk lontjes te kunnen stokenVroegah, Na een nacht niet slapen en tijdens dit tijdstip met gruwelijke (zenuw) buikpijn op het toilet zittend met een salute blokje in de hand om deze nog voor 10:00 uur de lucht in te jagen.
Of nog vroeger een ladycracker (niet die de meeste kennen, maar die op zo’n klein rolletje zaten.
Als ik dat zo terug ga waren dat gewoon wat knetterlinten aan elkaar en zal zo rond 1992 zijn geweest
Ja heel herkenbaar weer, maar die ik hierboven bedoelde was de ladycracker op een dun rolletje. Een knetterlint van 3 meter lang. Die verrekes knetterde.Ladycrackers kan ik me nog goed herinneren. Zelfs die matjes haalden we nog wel eens los om maar zoveel mogelijk lontjes te kunnen stoken. We noemden die dingen overigens ook babyscheetjes destijds.
Je had 1, 3 en 10meter...Ja heel herkenbaar weer, maar die ik hierboven bedoelde was de ladycracker op een dun rolletje. Een knetterlint van 3 meter lang. Die verrekes knetterde.
En je ouders je aan stonden te kijken of je gek wasHetgeen je gezocht had op 1 januari vochtig was en je het op de verwarming legde om te drogen zodat je t alsnog kon afsteken.