Vriezenveen 11-12-2009

hahaha idd, tja kan gebeuren he :p
volgende keer wel een stukje gebak mee eten he Jeroen :p
was een leuke avond,Vriezenveen staat weer op de kaart.

Vuurwerkdiscount had het zeker goed geregeld. En een prachtige winkel hier in Vriezenveen;) Genoeg ruimte om veel mensen tegelijk te helpen....

In de show za gje echt super producten voorbij komen...Vuurwerkdiscount had het goed geregeld, helaas had de schieter(royal fireworks?) het niet goed geregeld. Vond het maar slecht geschoten, en het duurde erg lang voordat er een product was aangeschoten.
De manier van schieten vond ik nogal appart....producten vlak voor het schieten pas neerzetten? nouja zo hoort het volgens mij niet....

m.v.g.
Jeroen13,7

ik zal hier gelijk even op inhaken , wij hadden het zeer zeker wel goed geregeld ,maar door de slechte weersomstandigheden lag het weiland er helaas heel erg drassig bij(we zakten op sommige punten ruim 30 cm in de drek weg) , daarom hebben wij grote platen in het weiland neer moeten leggen om de cakes op tezetten zodat deze niet zeiknat werden (omdat alles smiddags al opgezet werd, en dus de cakes geruimte tijd anders in het water moesten staan) omdat wij helaas beperkt waren in het aantal platen die aanwezig waren van rubro werd er besloten om de finale's op de platen tezetten en de demo dus vanaf 2 platen teschieten ,daardoor moesten alle cakes voor de demo gestapeld worden en ter plekke gepakt worden om geschoten teworden, en omdat er dus veel drek was en omdat het in het veld erg donker is duurt het dan dus automatisch langer voordat de cakes ontstoken werden hier konden wij helaas ook niks aan doen,
iedereen die eerdere demo's van ons gezien heeft weet dat dit voor ons niet de normale gang van zaken is maar soms zit het ff een keer niet mee ook dat kan gebeuren he .
desondanks was het voor rubro een geslaagde demo .

mvg

ja idd ik vondt het zeker een leuke demo .
vooral die event cakes ben ik toch best wel van onder de indruk .
ze zijn mischien erg duur maar een projeckt kan soms ook wel eens wat kosten . de cakes werden per 4 geschoten , lasig oordelen dus .
nou ja de beelden zullen spoedig komen , mischien wordt het dan na enkele minuten studie duidelijk wat die cakes nou eigelijk voor stellen .

Het was een geweldige demo. Rubro had alles goed voor elkaar Wat een geweldige winkel in vriezenveen. Veel mooie produkten voorbij zien komen. wat betreft het tempo van de show: niet alles kan meezitten. Ik woon in de regio van vriezenveen en weet zelf hoeveel regen er hier de laatste tijd is gevallen. laten we met z'n allen niet te lang zeuren over deze bijkomstigheid. wat mij betreft alle lof naar rubro en royal. voor mij was dit de eerste ontmoeting met vwc leden. ik moet zeggen dat ik met open armen werdt ontvangen door fred, en mede crewmebers. Alle lof hiervoor. ik wil nog wel 1 nadeel van de demo noemen in positieve zin: ik moet weer mijn budget bij gaan stellen: naar he???? ;-)

ik zal hier gelijk even op inhaken , wij hadden het zeer zeker wel goed geregeld ,maar door de slechte weersomstandigheden lag het weiland er helaas heel erg drassig bij(we zakten op sommige punten ruim 30 cm in de drek weg) , daarom hebben wij grote platen in het weiland neer moeten leggen om de cakes op tezetten zodat deze niet zeiknat werden (omdat alles smiddags al opgezet werd, en dus de cakes geruimte tijd anders in het water moesten staan) omdat wij helaas beperkt waren in het aantal platen die aanwezig waren van rubro werd er besloten om de finale's op de platen tezetten en de demo dus vanaf 2 platen teschieten ,daardoor moesten alle cakes voor de demo gestapeld worden en ter plekke gepakt worden om geschoten teworden, en omdat er dus veel drek was en omdat het in het veld erg donker is duurt het dan dus automatisch langer voordat de cakes ontstoken werden hier konden wij helaas ook niks aan doen,
iedereen die eerdere demo's van ons gezien heeft weet dat dit voor ons niet de normale gang van zaken is maar soms zit het ff een keer niet mee ook dat kan gebeuren he .
desondanks was het voor rubro een geslaagde demo .

mvg

Iedereen maakt fouten!!!

Wel een les voor een volgende keer neem zelf platen mee met alle consumentenvuurwerken.
Dan kun je het nooit af laten hangen van dit soort dingen.
Wij hebben ze altijd zelf mee.:wink:

Groet,

Vriezenveen

Vriezenveen

Het was een mooi gebeuren in Vriezenveen.
Eeerst was ik per abuis naar de bouwmarkt op de hoek gereden die ook vuurwerk verkoopt, maar ik had snel door dat daar niets te doen was. Wel heeft Multimate (Wolff) het hele dorp volgespammed met posters en borden.

Goede ontvangst door Vuurwerkdiscount.nl. Mooie ruime hal die tegen 8-en geheel gevuld was met publiek. Opkomst van tenminste 1000 man schat ik zo.
Koffie en cake stonden klaar.
Vuurwerkdiscount heeft het daar in Vriezenveen allemaal prima voor elkaar.

De demo was goed. Fred riep om. Cakes werden handmatig afgestoken per 4 en 6, maar dat stoorde me in het geheel niet. 't is niet erg om een seconde of 20 te wachten tussen de cakes door.
Heb je lekker de tijd om streepjes of krulletjes te zetten, of om een sigaretje op te steken.
Event Cakes 2, 4, 5 & buurtassortiment waren voor mij de toppers. Zeker gezien de lagere prijs kan het buurtassortiment zich goed meten met de alombekende Extreme Salute.

Finale ging wel electronisch en gesmeerd.
Alle dummy's stonden zo'n beetje in de hal, waardoor we lekker konden nagenieten.
Ook hebben we nog even van een rondleiding mogen genieten. Alles is prima voor elkaar in dit hagelnieuwe pand.

'k Vraag me alleen nog af hoe de Fluitpijlen van Rubro gaan.

Hier ook nog even een review van mij :)

Ik heb een leuke avond beleeft! Veel mensen, veel freaks, een hoop te zien en te doen, veel te lu1llen...
De trein van Almelo naar Vriezenveen werkte op de heenreis niet echt mee. Door vertragingen in heen Twente, miste ik mijn aansluiting. Daardoor moest ik de trein van een uur later nemen, en was ik pas om 19:45 uur ter plaatse... :bonk: Maar achteraf gezien was dat geen ramp, want de pre-meeting was rustig. De freaks waren de VIPs bij deze show, want we mochten op een veel gunstigere plek staan dan de 'normale' particulieren :p Dat vond ik zelf één van de minpunten van deze demo. Hoe kan je nou zo veel toeschouwers weg willen proppen op een stukje parkeerplek van misschien 30x50 meter? Daar moet je echt meer ruimte (zeker in de zin van strekkende meters front linie) voor reserveren! Ik kreeg trouwens de indruk dat Vuurwerkdiscount helemaal niet op zoveel mensen gerekend had :p Erwtensoep was zó op bijvoorbeeld.
De zaak van Vuurwerkdiscount is bijzonder nieuw en groot. Het heeft er alle schijn van weg dat alles is ingericht op uitbreiding. Er is immers zat ruimte voor uitbreiding van bunkers en dergelijke.

De freaks mochten dus mooi vóór het hek gaan staan, en we hadden dus een prima plek voor de camera's. Ik heb zelf ook gefilmd, maar mijn films komen pas dinsdag online wegens technische problemen.
Ik had mezelf eigelijk vooraf slecht verdiept in Rubro vuurwerk. Ik had daarom geen flauw idee welke producten de moeite waard zouden zijn. Het was voor mij dus steeds een verrassing wat voor effecten ik zou zien :p
Rubro is over over de boot genomen niet tegengevallen. Kwalitatief zitten er zeker regelrechte toppers bij. We noemen een Event cake 2 en 5. Menig cake heeft echt dreunen die volgens mij op het randje van legaal zitten! Prachtig gevulde boeketten, daverende bursts, en scherpe kleuren zag ik voorbij komen! Maar de prijzen zijn er helaas wel naar. Prijzen boven de anderhalve euro per schot vind ik persoonlijk gewoon te hoog, maar die zijn bij Rubro helaas wel te vinden.
Een ander punt waardoor Rubro door mij niet gekocht zal worden, is het feit dat vrijwel ale cakes mixed zijn. Heel veel potten zijn gemengd qua uitwerking. Dan heb ik het niet over verschillende kleuren, maar echt over verschillende effecten. Het ene schot zie je een peony, daarna een fluiter, en vervolgens een brocade. Op zich niet per definitie slecht, maar ik als freak kan daar weinig mee. Doorlonten wordt snel een rommeltje bijvoorbeeld. Als je dan kiest voor drie effecten in één cake, zie ik persoonlijk liever de schietvolgorde AAABBBCCC dan ABCABCABC.

Na de show nog even de bunkers van binnen bekeken, en wat gepraat met een stel freaks. Magnolia was zo vriendelijk om mij op het station van Almelo af te zetten. Waarvoor dank! :wink:

Ik heb hier nog even de intro en de finale van deze avond op film!
De intro begon met 2 salvo's van tien stuks Ghost Kings.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nog een sfeerimpressie van de winkel na de demo, mensen mochten een gratis aansteeklont afhalen en konden bestellen, hapje en drankje erbij, helemaal goed. :D

+ YouTube Video

Haha! Ik hoopte al dat je deze nog online zou zetten :) Leuk gemaakt.

Ik moet het vragen. Wie is die jongen op 1:51 met de Moonwalk?

Goed te zien hoe groot deze winkel wel niet is, prachtige winkel.
Bedankt voor het filmpje.

Tja, degen met die slechte moonwalk ben ik:frusty:

och slecht...dat valt wel mee toch? :p
Ik ben btw ook nog net effe in een glimpje te zien incl vriendin :D wehehehe
Wel mooi dat je de grote drukte nu mooi goed kan zien zeg....

haha leuk filmpje
wat een mensen waren daar zeg.
ik ben ook nog een paar keer te zien in het sfeerfilmpje :p
en nu maar kijken of het 29 december ook zo druk zal zijn daar :D

Lekker filmpje hoor.
Zo te zien is er een flinke mensen massa op af gekomen.
Magnolia ook lekker vol op het beeld haha.
Geweldig grote zaal ook zeg.

Haha, leuk dat ik er op sta. Had niet verwacht dat dat gebruikt zou worden! Was leuk je weer even gedag te zeggen Mike!

Jammer dat ik je niet meer heb gesproken Manuel, konden wel weer even bijpraten haha, tijd geleden! :wink:
Volgende keer beter. :)

Back
Bovenaan