Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
mooie show maar is het nog opgevallen dat er een cake omviel
Vuurwerkdiscount had het zeker goed geregeld. En een prachtige winkel hier in VriezenveenGenoeg ruimte om veel mensen tegelijk te helpen....
In de show za gje echt super producten voorbij komen...Vuurwerkdiscount had het goed geregeld, helaas had de schieter(royal fireworks?) het niet goed geregeld. Vond het maar slecht geschoten, en het duurde erg lang voordat er een product was aangeschoten.
De manier van schieten vond ik nogal appart....producten vlak voor het schieten pas neerzetten? nouja zo hoort het volgens mij niet....
m.v.g.
Jeroen13,7
ik zal hier gelijk even op inhaken , wij hadden het zeer zeker wel goed geregeld ,maar door de slechte weersomstandigheden lag het weiland er helaas heel erg drassig bij(we zakten op sommige punten ruim 30 cm in de drek weg) , daarom hebben wij grote platen in het weiland neer moeten leggen om de cakes op tezetten zodat deze niet zeiknat werden (omdat alles smiddags al opgezet werd, en dus de cakes geruimte tijd anders in het water moesten staan) omdat wij helaas beperkt waren in het aantal platen die aanwezig waren van rubro werd er besloten om de finale's op de platen tezetten en de demo dus vanaf 2 platen teschieten ,daardoor moesten alle cakes voor de demo gestapeld worden en ter plekke gepakt worden om geschoten teworden, en omdat er dus veel drek was en omdat het in het veld erg donker is duurt het dan dus automatisch langer voordat de cakes ontstoken werden hier konden wij helaas ook niks aan doen,
iedereen die eerdere demo's van ons gezien heeft weet dat dit voor ons niet de normale gang van zaken is maar soms zit het ff een keer niet mee ook dat kan gebeuren he .
desondanks was het voor rubro een geslaagde demo .
mvg
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |