Vragen aan Vuurwerktotaal 2021/2022!

Yes, we kunnen weer op bezoek!
Heb je nog vragen? Stel die dan, beetje last minute is het wel, want we gaan morgen al! :D

Begin 2020 heb ik bij de verkiezing van Beste Cakebox t/m 2 KG kruit van 2019 een code red gewonnen, kan ik daar dit jaar alsnog van gaan genieten ?

En inderdaad wat Jordi ook al aangeeft, het zou erg jammer zijn als de 30mm toppers uit het assortiment verdwijnen

1. Kan men alsjeblieft nog eens overwegen om de 1.2" Glitter Willow 2 Colorz en 1.2" Spinnerz 2 Colorz weer op te nemen in het assortiment.

Helemaal mee eens wat betreft deze vraag. Ik zou deze ook besteld hebben als ik deze in de buurt nog zou kunnen ophalen!

Helaas duurt het verslag wat langer dan jullie van ons gewend zijn. Veel zijn nu op vakantie, zowel van de crew als de importeurs zelf. Maar het verslag zal zsm online komen.

Heb je vragen voor Vuurwerktotaal, stel ze dan in dit topic zodat we ze voor jou kunnen stellen met een bezoek!

Afgelopen jaar zijn er voornamelijk in duitsland verschillende batches van de code red geschoten, bij het zien van de filmpjes konden de meeste wel concluderen dat deze heel veel aan kwaliteit ingeleverd had na het winnen van de beste compound 2019, is dat bij jullie ook bekend en gaat hier iets aan gedaan worden?

Ik haak aan bij bovenstaande vraag: was de Code Red een uitschieter of kan dit bij nog meer producten voor gaan komen?

Waarom is er zo ontzettend gesneden in het assortiment? Heeft dit met Lesli te maken, Covid, de verkoop aan buitenland bijvoorbeeld? En kunnen we na dit jaar wederom een afslanking van VWT verwachten?

Alles heeft met Lesli te maken. Niet ingekocht? Lesli. Slechtere kwaliteit? Lesli. 2 jaar de tijd gehad om collectie aan te vullen? Nee hoor. Lesli doet daar niet aan. Sorry hoor maar heel Lesli heeft Vuurwerktotaal compleet, maar dan ook compleet vernaggeld. Jammer. Jammer. Jammer. Ik heb het al niet met Lesli maar dit bevestigd maar weer waarom. Evenals dat ze aangeven met een statement te komen met betrekking tot de vragen die zijn gesteld op dit forum maar doen? Nee hoor. Loat goan! Lesli weet meer dan iedereen denkt. Dat ze niet ingekocht hebben de afgelopen jaren heeft denk ik een gedachte. Een gedachte die komend jaar gaat blijken… als jullie snappen wat ik bedoel…

Alles heeft met Lesli te maken. Niet ingekocht? Lesli. Slechtere kwaliteit? Lesli. 2 jaar de tijd gehad om collectie aan te vullen? Nee hoor. Lesli doet daar niet aan. Sorry hoor maar heel Lesli heeft Vuurwerktotaal compleet, maar dan ook compleet vernaggeld. Jammer. Jammer. Jammer. Ik heb het al niet met Lesli maar dit bevestigd maar weer waarom. Evenals dat ze aangeven met een statement te komen met betrekking tot de vragen die zijn gesteld op dit forum maar doen? Nee hoor. Loat goan! Lesli weet meer dan iedereen denkt. Dat ze niet ingekocht hebben de afgelopen jaren heeft denk ik een gedachte. Een gedachte die komend jaar gaat blijken… als jullie snappen wat ik bedoel…

Ik sluit mij 100% hier bij aan.

Nou ik had dus een meerdere top boxen en uitlopende artikelen van VWT, krijg ik eergisteren van de de winkel een mail dat het niet uitgeleverd kan worden. Deels afgekeurd in de kooi (kolder natuurlijk) en deels ook omdat er geen voorraad meer is... Nee nee, lekker in België verkopen! Nu heb ik niet die ik voor corona met een top prijs had gekocht en waar ik mijn show voor een groot deel op gebaseerd had!

Wat gaat Lesli hier voor compensatie voor bieden?

Nou ik had dus een meerdere top boxen en uitlopende artikelen van VWT, krijg ik eergisteren van de de winkel een mail dat het niet uitgeleverd kan worden. Deels afgekeurd in de kooi (kolder natuurlijk) en deels ook omdat er geen voorraad meer is... Nee nee, lekker in België verkopen! Nu heb ik niet die ik voor corona met een top prijs had gekocht en waar ik mijn show voor een groot deel op gebaseerd had!

Wat gaat Lesli hier voor compensatie voor bieden?

Verwacht je echt antwoord van Lesli hier?:no:

Balen man! Vooral enorm terleurstellend dat ze dat nu pas bekendmaken. Lijkt me dat dit al veel eerder bekend zou moeten zijn en ze het erom doen, deze late berichtgeving...

Nee natuurlijk niet, maar even klagen mag wel. En ga Lesli zelf ook nog benaderen.
Balen, maar Lesli zal je naar de winkel doorverwijzen. De verkoper zal met jou een oplossing moeten zoeken.

Afkeur door IlT testen is vervelend maar overmacht voor Lesli. Niet leverbaar door tekorten: daar gaan veel winkels last van krijgen (of hebben er al last van).

Balen, maar Lesli zal je naar de winkel doorverwijzen. De verkoper zal met jou een oplossing moeten zoeken.

Afkeur door IlT testen is vervelend maar overmacht voor Lesli. Niet leverbaar door tekorten: daar gaan veel winkels last van krijgen (of hebben er al last van).

De winkel heeft het perfect opgelost gelukkig.

Back
Bovenaan