Vragen aan Magnum Vuurwerk 2024/2025!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Het is meer een smeekbede dan een vraag.. maar Magnum, doe er aub alles aan om de Cairo Crackling te houden zoals die is!

Zoals calimero hierboven al aangaf, please laat de Cairo zoals hij is! Wat een topper, vooral in een blokje van 4/8.

Ik hoop vooral dat de afkeur van afgelopen jaar er niet voor gaat zorgen dat jullie de producten voorzichtiger gaan insteken.

Ik heb enorm genoten van de Insane Crown Bomber, Cairo Crackling en triple x.

wat ik merkte bij een paar lesli producten, waren met name compounds, die moet je uit de doos halen. Meestal is het de doos die in de fik vliegt na het afsteken. Is het een idee om de compounds die jullie maken ook te produceren zoals lesli doet maar met de kwaliteit van magnum uiteraard. Mijn opmerking komt voort uit de vele afkeur dit jaar en dat dit deels zoals ik heb begrepen te maken had met dozen die in de brand vlogen.

Geen vraag, maar een smeek, alsjeblieft, behoud de caïro crackling zoals de batch 2023 is. Cake van het jaar by far!

Zouden jullie een dikke waaiercompound willen maken op basis van de Cairo Crackling. Gewoon 100 shots w shape maximaal afgeladen

Kunnen jullie er aub op letten dat de leveringen/controles aan/bij jullie verkooppunten goed gaan. 2023 hebben meerdere mensen, waaronder ik, via de magnum website de Cairo crackling besteld met afhaal punt "Raben voorburg". Echter zijn vele al op de eerste verkoopdag teleurgesteld en hebben een alternatief uit de zelfde serie gekregen. Dit is niet netjes en lijkt mij niet de bedoeling! Zeker gezien er voldoende landelijke voorraad leek te zijn!

Bedankt.

Geen vraag, alleen een brandende vurige wens van een freak die nog nooit zon goed stukje consumenten vuurwerk heeft gezien als de crackling cairo om deze alskeblief, ALSJEBLIEFT zo te houden. Magnum als jullie dit AD VERBATIM lezen, HOU DE CAIRO AJB ZO, INDIEN NODIG IN MEERDERE OMLABELINGEN om afkeur te omzeilen.Ik koop dit jaar gegarandeerd een karton, dus

IMG_4657.jpg

Ik heb maar 1 vraag, willen jullie alsjeblieft zo doorgaan? Wat een kwaliteit zetten jullie neer zeg. We begrijpen allemaal dat de afkeur jullie ook wel 2 keer laat nadenken maar er is in NL geen importeur die over de volle breedte van zijn collectie pure kwaliteit levert.

En als het kan een compound van cairo, dat ding is geweldig. Misschien iets met schietvolgordes als salvo's en afwisselend tempo oid?

Alles wat hiervoor is gezegd met nadruk op de Caïro: verander daar niks aan. Wat een topcake!

Complimenten voor het feit dat jullie de top in Nederland gehaald hebben. Wat mij betreft blijven jullie, samen met Wolff, ook nog lang aan de top staan! Hopelijk gaat het afkeurdrama jullie komend jaar voorbij.

Dit jaar ga ik zeker gebruik maken van jullie acties die er ongetwijfeld aan gaan komen. Die mogen overigens wat mij betreft wel wat vroeger in het jaar komen, de vakantiegeldactie was altijd wel leuk! Ander vraagje: is het misschien niet leuk om in samenwerking met VWC een prijsvraag te organiseren?

Alles wat hiervoor is gezegd met nadruk op de Caïro: verander daar niks aan. Wat een topcake!

Complimenten voor het feit dat jullie de top in Nederland gehaald hebben. Wat mij betreft blijven jullie, samen met Wolff, ook nog lang aan de top staan! Hopelijk gaat het afkeurdrama jullie komend jaar voorbij.

Dit jaar ga ik zeker gebruik maken van jullie acties die er ongetwijfeld aan gaan komen. Die mogen overigens wat mij betreft wel wat vroeger in het jaar komen, de vakantiegeldactie was altijd wel leuk! Ander vraagje: is het misschien niet leuk om in samenwerking met VWC een prijsvraag te organiseren?
Er was ooit een importeur met 100 dagen challenges..... Magnum vul dat gat maar in haha!

Zorg voor een extra partij omlabeling van de cairo, deze gaat het ILT nu echt in de gaten houden, let maar op.

Een aantal vragen:

- Ik sluit me allereest aan bij de eerdere vragen/opmerkingen over de Cairo Crackling, wat een bak was dit! Laat deze alsjeblieft zo blijven en in het assortiment!

- Van sommige winkels hoorde ik verhalen over slechte leveringen en dat bestellingen die via magnumvuurwerk.nl zijn geplaatst niet allemaal geleverd zijn. Zelf heb ik hier geen last van gehad, maar is dit iets wat bij jullie bekend was?

- Wanneer komt freakactie 2024 online? :D

- Wellicht is het een idee om tijdens de freakactie ook volle kartons tegen een actieprijs aan te bieden?

De producten welke niet binnen waren gekomen omdat ze te laat waren, zitten die automatisch in het assortiment van dit jaar?

Is een 25s/36s/49s/64s variant van de Display Box ook mogelijk?

Is de 100s Caïro box al getest in China, mogelijk met een finale cake die sneller ramt.

Hoe moet ik de webshop zien van magnum? Als ik een bestelling doe bij een winkel via jullie webshop, wordt deze dat automatisch geleverd aan die winkel of moet die winkel nog steeds zijn eigen inkoop doen?

Dat verklaart misschien de vele niet uigeleverde producten, omdat winkels dingen aanbieden die landelijk al uitverkocht zijn. Niet elke winkel zit er zo boven op als de grote winkels die wij kennen.

Back
Bovenaan