Vragen aan Evolution 2024/2025!

Waarom zijn veel nieuwe producten van afgelopen jaar niet zoals op het productfilmpje ?

Als voorbeeld de Gorgeous Blue:

Waar zijn de salutes en burst die op het productfilmpje wel te zien waren ?

Naar mijn idee miste elk nieuwe product van jullie afgelopen jaar burst waardoor de effecten op 20mm leken terwijl bijvoorbeeld bovenstaande compound 25mm tubes had..

Ik had de Limited Edition 2 en Mayhem nog afgelopen jaar, ook 25mm en daar kon je echt de goede oude Evolution kwaliteit in terug zien:

Kan de kwaliteit welke we gewend waren van Evolution weer teruggebracht worden zoals deze was ?

Is er al meer bekend over wat Evolution hierover te zeggen heeft, en of we ervanuit kunnen gaan dat dit jaar de kwaliteit weer is zoals het was ?

Dit jaar zijn er slechts 2 nieuwe producten bij Evolution aangekondigd, beide in de budgetlijn. Stonden er wel nieuwe boxen gepland voor dit jaar?

Wat gaat er nu Gebeuren dat er een kooi verbod komt . al die evo specials gaat verdwijnen dus ?
Is er al meer bekend over wat Evolution hierover te zeggen heeft, en of we ervanuit kunnen gaan dat dit jaar de kwaliteit weer is zoals het was ?
Ik denk dat je kooiloos product hebt straks allemaal zo gaat zien ben ik bang voor
het is dus al voor proefje van die zwakke producten van afgelopen jaar

Ben erg benieuwd of er een bezoek aan Evo op de planning staat. Ik hoor graag hoe ze afgelopen seizoen hebben ervaren, met name de staat van de kwaliteitscontroles, en hoe ze dit jaar Evo weer aan de top willen krijgen!

Goedenavond allen.

Het is nog vrij vroeg in het jaar, maar ik ben er zeker nog en zal op alle vragen met een antwoordt komen.
Iedereen die mij een beetje kent weet wat ik met Evolution voor ogen had, door de groei en interesse van vele hebben we bepaalde keuzes moeten maken om die groei aan te kunnen.
Ik ga afgelopen jaar sowieso evalueren daar ik Evolution aan de top wil hebben zoals weleer.
Dus heb geduld, want soms heeft dit tijd en overleg nodig in de huidige situatie waar meerdere partijen mee gemoeid zijn.

gr
Marchel

Hoi Marchel .

wanneer kunnen we van jou een update verwachten omtrent evolution en de ondermaatse prestatie van afgelopen jaarwisseling van sommige items.

Groetjes.

Online zag ik dat jullie weer naar China geweest zijn, Deze reis zal ongetwijfeld niet voor de lekkere loempia's daar gemaakt zijn.. Betekend dit dat we volgend jaar weer een aantal nieuwe producten kunnen verwachten en is het überhaupt mogelijk om de oude kwaliteit te leveren nu de gaasverpakkingen niet meer zijn toegestaan?

De bedoeling van dit topic is vragen stellen welke dan bij een bezoek worden gesteld, niet dat degene van het merk zelf al antwoord geeft, dat was puur een extraatje.
Het is februari, dus nog tijd zat om te reageren vanuit GBV/Evolution toch? Rechtstreeks hier, of middels een bezoek.

De bedoeling van dit topic is vragen stellen welke dan bij een bezoek worden gesteld, niet dat degene van het merk zelf al antwoord geeft, dat was puur een extraatje.
Het is februari, dus nog tijd zat om te reageren vanuit GBV/Evolution toch? Rechtstreeks hier, of middels een bezoek.
Alle vragen van vorig jaar zijn nog onbeantwoord, vandaar. Hadden toen ook "tijd zat", zoals je het noemt.

Back
Bovenaan