Vragen aan China Red 2024/2025!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Kunnen jullie svp nog meer compounds van het kaliber Gorilla en Lion op de markt brengen?

Afgelopen jaar een collectie gehad met 20+ compounds maar Gorilla en Lion waren de toppers van de avond.

Producten zeer goed bevallen dit jaar.

Een grote vraag is: komt er dit jaar een freakactie en zo ja wanneer?

Een opmerking is de exploderende compounds. Komt erg vaak voor zie ik. Vooral bij de bulldozer. Dat kan echt niet. Enigste wat mij opgevallen is dat de tubes van boven veel harde lijm bevatten. Dit zit er waarschijnlijk om het folie bovenop vast te plakken. Misschien dat deze lijm soms in de tubes druipt en zo de bombettes vast lijmd in de tubes? Enigste theorie waar ik zo op kan komen. Dit misschien in combinatie met het taaie plastic folie bovenop. Maar daar zouden de schoten waarschijnlijk nog wel doorheen moeten komen. Maar meestal zie ik gewoon papier.

Vorig jaar al heel veel gevraagd, maar een freakactie zoals 2020, zit hier ooit nog een herhaling aan te komen?

Dit jaar misschien een freak actie of korting actie voor vwc?

Complete kinderboerderijen en dierentuinen zal veel interesse voor zijn.

Komen de jumbo tollen crackling weer terug en kunnen deze wellicht in grotere pakken komen of 5 pakjes voor 4 aanbieding ofzo?

Ik vond ze echt heel erg leuk en ik was verder erg tevreden over jullie producten

Laatst bewerkt:
Kan de Pig naar compound niveau getild worden? 72sh bijv, met in de 2e cake up-tempo salvo's 18x multicolour, 18x goud?

Wordt de finale van de kingdom los uitgebracht? (Snowstorm 1.0 effect) Mag ook met meer schoten (kleine compound).

Belangrijkste vraag idd over de exploderende boxen. Is er oorzaak te vinden en zal het opgelost worden?

Ik sluit mij aan bij de freak actie verzoeken. Lion en Gorilla staan ook op mijn wenslijst maar voor 150.. Grijp ik toch snel naar alternatieven waar wel acties op zijn.

Knallende cake heb ik gelukkig niet gehad bij Night Ghost (bulldozer). Was erg tevreden over deze doos maar moet achteraf er niet aan denken dat dit geweld op de grond was afgegaan.

1: Komt er een freak actie en komt de RAT terug????

En 2: hoe zit het met ontploffende cakes/compounds? Dit is wel echt een SERIEUS dingetje aan het worden bij china red en lijkt nog steeds een issue te zijn. Dit was mijn post in het bulldozer topic een jaar geleden:

Jup, deze klapte ook bij mijn stookmaat uit elkaar, helaas geen beelden maar iedereen is zich echt de tering geschrokken. Het was gelukkig een open pleintje, maar als dit in een smalle straat gebeurt met kinderen....

Kunnen jullie landelijk (voorverkoop)prijzen gelijkschakelen bij dealers? Er zit tot 40% verschil in, in de digitale voorverkoop dus (al) hè, en zo zijn jullie items niet even bereikbaar voor iedereen.

Vragen:

- Zouden jullie een mooie (freak)actie dit jaar willen organiseren?
- Kunnen jullie van de dierencakes een compound versie maken? 4 stuks doorverbonden met een extra finale zou echt top zijn.

Verder sluit ik me aan bij eerdere opmerking over prijsverschil bij verschillende dealers.
Alleen al in Zuid-Holland zat er een groot verschil in de prijzen.
Wordt bijna gedwongen om halve land af te rijden om de beste prijs te krijgen voor hetzelfde artikel.

Vraag omtrent de Wipe Out Compound:

Sinds dit jaar zag ik verschillende varianten van deze compound (One en Three), wat is het verschil tussen deze varianten?

Vragen:

- Zouden jullie een mooie (freak)actie dit jaar willen organiseren?
- Kunnen jullie van de dierencakes een compound versie maken? 4 stuks doorverbonden met een extra finale zou echt top zijn.

Verder sluit ik me aan bij eerdere opmerking over prijsverschil bij verschillende dealers.
Alleen al in Zuid-Holland zat er een groot verschil in de prijzen.
Wordt bijna gedwongen om halve land af te rijden om de beste prijs te krijgen voor hetzelfde artikel.

Er was dit jaar al een compound versie van de dierencakes de black hawk :wink:

Komt er uitbreidingen in de Pulse collection? Fire Dome en Kingdom wat een bakken zijn dat.

De Lion en de Gorilla waren dit jaar echte toppers, kunnen we meer van dit soort compounds verwachten?

Kan er inderdaad dit jaar weer een freakactie komen van jullie ergens in de zomer oid? Heb met oud en nieuw zeer veel spullen van jullie voorbij zien komen en wát een top kwaliteit! Echt genieten was het.

Als het weer ( ver ) voor het vuurwerk-hoogseizoen is zoals jullie eerst deden dan missen jullie geen bestellingen van de normale klant en pakken jullie zo vroeg toch weer een leuk aantal bestellingen mee. Win win voor ons en jullie :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan