Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeer vervelend peter. Je hebt veel pech zeg!. Ik denk dat het betreft freakactie rustiger is als normaal aangezien er zo veel gekocht is bij de winkels
Dat klopt inderdaad, hier knalde 3 van de 5 Las Fallas die ik had uit elkaar.Ik hoorde om me heen dat er aardig wat producten van China red uit elkaar knapte... Hebben jullie die signalen ook gehad en wat gaan jullie er aan doen?
Dat klopt inderdaad, hier knalde 3 van de 5 Las Fallas die ik had uit elkaar.
Beste Rene,Dag Vuurwerkcrew Leden.
Ik was zelf ook super benieuwd betreft naar freak actie en werdt noodgedwongen alle orders automatisch gecanceld de laatste freakactie.
Maar ik heb een mail gestuurd naar China Red, zie hieronder de reactie
Beste,
Wij zullen vanuit China Red geen Freakacties voeren. Wij staan voor kwalitatief vuurwerk voor een goede prijs en willen deze voor iedereen gelijk houden.
Helaas
Beste Rene,
China Red zal geen Freakactie meer houden. Wij hebben met onze afnemers gesproken en er is te weinig animo voor.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik dit graag.
With kind regards,
Met vriendelijke groet,
Jammer, dan nog altijd niet meer dan wat kleiner spul van CR voor mij, de winkelprijzen hier (ipv vvk prijzen) nekken het voor me.
Wel begrijpelijk vanuit standpunt winkeliers dat een freakactie er niet meer in zit.