Vragen aan China Red 2023/2024!

Dag Vuurwerkcrew Leden.

Ik was zelf ook super benieuwd betreft naar freak actie en werdt noodgedwongen alle orders automatisch gecanceld de laatste freakactie.

Maar ik heb een mail gestuurd naar China Red, zie hieronder de reactie

Beste,

Wij zullen vanuit China Red geen Freakacties voeren. Wij staan voor kwalitatief vuurwerk voor een goede prijs en willen deze voor iedereen gelijk houden.

Helaas

Wel erg jammer, ik hecht persoonlijk minder waarde aan gratis vuurwerk uitzoeken waardoor deze freakactie extra gewaardeerd werd omdat je een mooie korting kreeg op de producten zelf. Denk ook wel dat je hierdoor sneller geneigd ben om meer producten te bestellen. Gemiste kans vind ik, maar ook wel weer begrijpelijk na de enorme vraag naar vuurwerk van afgelopen jaar. (Al is het de vraag of dat dit jaar weer het geval is)

Zelf door de corona en annulering van de bestellingen nog nooit echt gebruik kunnen maken van eerdere freakacties helaas.

Zeer vervelend peter. Je hebt veel pech zeg!. Ik denk dat het betreft freakactie rustiger is als normaal aangezien er zo veel gekocht is bij de winkels

Haha achja er zijn ergere dingen, maar was leuk geweest als er nog 1x een kleine actie gehouden werd voor de freaks. Nog bedankt voor de navraag bij China Red :biertje:

Dag Vuurwerkcrew Leden.

Ik was zelf ook super benieuwd betreft naar freak actie en werdt noodgedwongen alle orders automatisch gecanceld de laatste freakactie.

Maar ik heb een mail gestuurd naar China Red, zie hieronder de reactie

Beste,

Wij zullen vanuit China Red geen Freakacties voeren. Wij staan voor kwalitatief vuurwerk voor een goede prijs en willen deze voor iedereen gelijk houden.

Helaas
Beste Rene,

China Red zal geen Freakactie meer houden. Wij hebben met onze afnemers gesproken en er is te weinig animo voor.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik dit graag.

With kind regards,

Met vriendelijke groet,

Deze reactie kreeg ik zonet op de vraag of er nog een freakactie kwam.

Erg jammer, ik had gehoopt redelijk wat van die dieren cakes voor een leuke prijs mee te kunnen pakken. Waarschijnlijk pak ik er nog steeds wel een paar maar dan zullen het er wat minder zijn :D

De Dierencakes waren afgelopen jaar ook in de voorverkoop echt scherp te krijgen. 4 stuks voor 80-90 euro op veel plekken. En soms kon je daarover nog 20% gratis uitzoeken. Waarschijnlijk zal CR dit jaar ook wel duurder worden, maar qua voorverkoop deden ze het afgelopen jaar heel goed qua prijzen.

Er zullen er ook vast wel een paar aan de collectie toegevoegd worden als de prijs nog een beetje leuk is. En anders zal er vast genoeg ander leuk speelgoed voorbij komen. Die 20% uitzoeken is in ieder geval ook nog leuk, dan kun je zelf kiezen, die gratis vuurwerk acties ben ik meestal wat minder gecharmeerd van omdat je dan zomaar iets krijgt en doorgaans is het vooral vooravond spul.

Beste Rene,

China Red zal geen Freakactie meer houden. Wij hebben met onze afnemers gesproken en er is te weinig animo voor.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik dit graag.

With kind regards,

Met vriendelijke groet,

Zoals het er staat, kan het dus ook zijn dat er bij winkeliers te weinig animo is. Iets met inleveren marge, kosten (arbeid/uren) die niet opwegen tegen baten, etc.

Jammer, dan nog altijd niet meer dan wat kleiner spul van CR voor mij, de winkelprijzen hier (ipv vvk prijzen) nekken het voor me.

Wel begrijpelijk vanuit standpunt winkeliers dat een freakactie er niet meer in zit.

Jammer, dan nog altijd niet meer dan wat kleiner spul van CR voor mij, de winkelprijzen hier (ipv vvk prijzen) nekken het voor me.

Wel begrijpelijk vanuit standpunt winkeliers dat een freakactie er niet meer in zit.

Als je als uitgangspunt neemt dat de beschikbaarheid beperkter is omdat er geen/weinig restvoorraden zijn en het toch wel verkocht wordt is het begrijpelijk. Of er dit jaar net zoveel verkocht wordt als vorig jaar is natuurlijk nog maar de vraag. En toch denk ik dat het nog steeds zinvol is, als ik naar mezelf kijk ben ik bij hele mooie prijzen (zoals bij een goede freakactie) al snel geneigd om simpelweg meer van die artikelen te bestellen. Ik zal ook snel meer andere artikelen bij dezelfde dealer bestellen vanwege de gunfactor en het feit dat het aantal winkels waar ik af kan gaan halen niet oneindig is. Daarnaast is het voor de dealer een mooie kans om gedurende het jaar omzet te maken waar dat anders beperkt is tot de start van de voorverkoop.
Ik denk ook dat voor velen van ons geldt dat hoe meer mooie dingen je in NL koopt hoe minder je in BE/DE uitgeeft.

Jammer dat ze geen freakactie meer doen, heb er toen in het coronajaar gebruik van gemaakt maar kon me order niet doorzetten…

Back
Bovenaan