Vragen aan China Red 2023/2024!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Idd de freakactie, en een uitbreiding op de dieren cakes 36 sh serie wat een heerlijke bakkies zijn dat,

Misschien een compound versie hiervan

Dit was mijn vraag ook, dit jaar voor het eerst een flink aandeel China red in de collectie door de freakactie. Dit is mij zeer goed bevallen. Wanneer deze weer op de planning staat, reserveer ik een deel budget.

Zaten weer vele toppers tussen, waar onder de kingdom ik had gelukkig wel de goede versie met de juiste 2e cake erin, graag deze kwaliteit behouden, en hopelijk komt de fire dome weer terug op de markt na de afkeur van afgelopen jaar

Laatst bewerkt:
Welke effecten kunnen we verwachten in de nieuwe Rabbit cake ? :)

misschien ook een leuk iedee om de dierencake thema's ook in compound uit te brengen?
en dan het thema van t dier gebruiken in de boxen ?

bijvoorbeeld:
Tiger box - dier met veel kracht. dus een lekkere salvo rambox 30mm (misschien in de effect kleuren van een tijger)

Rabbit box - dier met veel snelheid. klein kaliber, erg hoog tempo

pig box - dier houdt van rust haha. 25mm box die rustig schiet in de kleuren roze

ect ect ect

Ik was dit jaar blij verrast met CR, vraag is of ze de scream machine erin houden? wat een heerlijk blokje is dat.
Verder complimenten over de dierencakes, houdt deze kwaliteit vast.
Verder is me 2 brothers positief opgevallen, finale zijn twee rijen swirls schoten, is het mogelijk om de laatste rij om te zetten naar salutes. .... dan is hij helemaal af.

Uitbreiding in de 20mm range aub, hier zijn jullie erg goed in(met kooi)

En, is het mogelijk om een cake te maken met echte titanium wolken. Snap dat het niet harder kan als jullie 30mm cakes maar het gaat om het effect. Liefst een goede magnesium tail eronder.

Van mijn hele cr collectie viel niets tegen, sbehalve dat las Fallas niet meer op voorraad was toen ik mijn bestelling op haalde, komt deze cake weer ? De salute 36 viel namelijk niks tegen. Komt er een nieuwe variant op de screaming elevator? Werd in Groningen niet geleverd met de melding van afkeur, hier baalde ik wel van...
Mocht er een freakactie komen van een weekje dan graag rond vakantiegeld periode...

Ik hoorde om me heen dat er aardig wat producten van China red uit elkaar knapte... Hebben jullie die signalen ook gehad en wat gaan jullie er aan doen?

Ik hoorde om me heen dat er aardig wat producten van China red uit elkaar knapte... Hebben jullie die signalen ook gehad en wat gaan jullie er aan doen?
jup, en niet alleen afgelopen jaarwisseling. check het bulldozer topic maar eens van 2020 volgens mij.
China red samen met magnum vuurwerk zijn voor mij het beste Nederlandse vuurwerk merken die per euro aan kwaliteit kunt krijgen, alleen quality control laat af en toe te wensen over.

Ik had de Magic in the Air compound, de dieren cakes en de tolle mina en nog wat fonteinen van China Red. Allemaal prima spul hoor. Heeft me zeer overtuigd. Ik hoop echter dat er alsnog toch weer een freakactie komt zeker ook voor de mensen die noodgedwongen hun bestelling terug betaald hebben gekregen.

Verder hoop ik echt ook op een freakactie, dan zorg ik dat een goed deel van mn budget naar china red gaat

Back
Bovenaan