Vraag het Vuurwerkland

Komt er binnenkort nog meer bekend over de Insane? En blijven de rest van de gratis producten, dus de Shockwave, Emotion en Magic Mines nog steeds bestaan en worden die bij dezelfde bedragen weg gegeven?

De Insane
1/5 row:red tail to red peony with silver strobe; 2/6row:green tail to green peony with silver strobe; 3/7row:red tail to red wave; 4/8row:green tail to red/green peony with crackling; 9row:golden tail to crackling; 10row:gold tail to brocade crown;
60 schots, 500 gram, een plaatje volgt nog.

De rest van de gratis cakes blijft gehandhaafd, bij dezelfde bedragen.

wat gaan jullie doen als de prijzen van vuurwerk 50% verhoogd wordt ? :sad:

Huilen :cry:. Nee grapje natuurlijk :D. Ik neem aan dat je refereert aan het stukje dat vandaag is verschenen. Ik denk dat we dat toch met een korreltje zout moeten nemen. Ik ben er bang voor dat de vuurwerkprijzen nog wel verder zullen stijgen maar een verdubbeling lijkt mij wat aan de extreme kant. Ik zie op dit moment geen duidelijk reden waarom dit zou gebeuren, en laten we eerlijk zijn: die wordt in het stukje ook niet genoemd. Laten we eerst maar eens afwachten wat er nog op ons afkomt maar ik vermoed een storm in een glas water....

Mocht het toch zo ver komen daa gaan we zoeken naar manieren om de prijzen toch weer omlaag te krijgen. Dit doen we al jaren en met een slimme productontwikkeling kom je een heel eind!

Op pagina 1 staat dat het de bedoeling is dat er van de Extreme Salute dit jaar 1 versie komt. We zijn nu een aantal maanden verder en al erg dicht bij de verkoop, dus het lijkt mij dat het wel bekend is of er dit 1 versie komt of dat het toch meerdere blijven. Daarom mijn vraag: Komt er nu 1 versie of toch meerdere?

Daarnaast staat er ook dat het de bedoeling is om de Crossette King zijn het echte crossette effect weer terug te geven. Is dit gelukt?

ik had een vraagje, ik wil die matten gaan kopen maar ik kijk net in het fotoalbum en zie een rijtje van 6 matten op elkaar gestapeld, het is toch nog steeds zo dat jullie die ''celebration' matten in 3 maten verkopen? en ik ben aan het twijfelen tussen 2 van 20.000 of 1 van 50.000 maar in de folder van 2007 staan alleen de doorsnee maten in cm, klopt het dat de 50.000 8 meter is en de 20 3,5? en zal iemand(niet van vuurwerkland) mij mischien een tip hierover kunnen geven welke te halen want ik zie geen topic hierover behalve in algemeen knalvuurwerk.

en als er verschilende versies van de extreme salut blijven maken jullie daar ook een
pakketje van ?

De Extreme Salute blijft toch gehandhaafd in verschillende versies. Omdat de meningen nogal verschillen over welke versie nu wel of niet mooi is hebben we alles bij het oude gehouden (veel mensen vinden het leuk om verrast te worden). Het blijft dus min of meer een verassing welke je krijgt. De 6 verschillende versies zitten verpakt per omdoos.

De Extreme Salute blijft toch gehandhaafd in verschillende versies. Omdat de meningen nogal verschillen over welke versie nu wel of niet mooi is hebben we alles bij het oude gehouden (veel mensen vinden het leuk om verrast te worden). Het blijft dus min of meer een verassing welke je krijgt. De 6 verschillende versies zitten verpakt per omdoos.

dus als ik een karton extreme salute koop heb ik 6 verschillende versies?

wat ik nu handig zou vinden is dat vuurwerkland op hun website dan ook alle 6 filmpjes bij de cake zet.

en vervolgens misschien een tip. geef alle 6 cakes een nummer in de toekomst (kijk naar bijv. zena met de messier cakes)

dan kunnen de mensen zelf makkelijker bepalen welke extreme salute cake ze willen kopen.

dat veel mensen graag een verrassing willen klinkt mij amateuristisch in de ogen. dit zijn dan absoluut geen freaks.

Laatst bewerkt:
Het lijkt wel of alle plaatsen verwerkt zijn, maar dit zijn natuurlijk niet allemaal vuurwerkland dealers. Er is dus geen vuurwerk Genemuiden.

15 november is geweest... We zijn 5 dagen verder dus "rond" 15 november is ook geweest...

Dus de vraag: Is er nu te zeggen wanneer de nieuwe site online is?

Volgens mij is er al ergens gezegd dat de site wegens drukte later online zou gaan. Meende de datum van 22 november of 29 november te herinneren (weet dit niet zeker)
Nog even geduld dus

Ik vraag me af waarom de site (www.vuurwerkland.nl) nog niet online is? De site zou gister toch online komen? Ik had laats gebeld naar vuurwerkland lelystad en ze zeiden dat de site ZEKER zaterdag online zou komen, nou niet dus:rolleyes:

Back
Bovenaan