Vraag het Vuurwerkland

Ik mis op de site nog 2 dealers in Friesland.

Vuurwerkland Noordwolde en Vuurwerkland Gorredijk staan niet in de dealerlijst Friesland.

Zijn beide onderdeel van Magic Vuurwerk.

Ik mis op de site nog 2 dealers in Friesland.

Vuurwerkland Noordwolde en Vuurwerkland Gorredijk staan niet in de dealerlijst Friesland.

Zijn beide onderdeel van Magic Vuurwerk.

Om veel vragen te voorkomen wil ik even zeggen dat niet al onze dealers (om verschillende redenen) meedraaien op onze website. Daarbij zijn er enkele dealers die er voor kiezen om later online te komen...
Het kan daarom voorkomen dat een B&W dealer niet te vinden is via de site maar wel gewoon B&W vuurwerk verkoopt.

Waneer kunnen we een filmpje verwachten van de Ultimate Fantasy uit de Black Label collectie?

IK wil even melden dat de plaats melissant niet in zeeland ligt maar in zuidholland.
is het onderste eiland van zuid-holland.

In het antwoord op mijn eerdere vraag staat dat dit jaar de Extreme Salute nog steeds bestaat uit 6 verschillende versies en dat deze verpakt zijn per 6. Er zijn nu echter dealers die vermelden dat er 12 in een karton zitten. Wat is nu waar, zitten er 6 of 12 in een karton?

Heb jij een goed idee dat met vuurwerk te maken heeft? Bijvoorbeeld een ludieke promotieactie of een bepaald effect dat je haast nooit ziet?

Ga dan naar VuurwerkBlog.nl, deel jouw idee en win vuurwerk.

Echt alles is welkom en wordt door ons bekeken. Heb jij een idee dat wij ook daadwerkelijk gaan gebruiken? Dan krijg jij van ons een groot vuurwerkpakket!

Koen als ik dit topic nog een keer mag aankaarten?
Is er nog een winnaar bekend van deze actie?
groetjes Fred

Vanwege de enorme drukte :bonk: bij ons bedrijf heb ik tot ca. half januari geen gelegenheid om reacties te geven op vragen. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben. Alvast een knallende jaarwisseling! :bye:

Vanwege de enorme drukte :bonk: bij ons bedrijf heb ik tot ca. half januari geen gelegenheid om reacties te geven op vragen. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben. Alvast een knallende jaarwisseling! :bye:

Alle begrip Koen, jij ook een goede jaarwisseling gewenst
Neem het ervan, in 2009 komen we weer gezellig bij B&W op bezoek

Een laatste vraag als het mag:
Hebben jullie nog iets met de ideeen gedaan en het daaraan verbonden gratis vuurwerk pakket?

Groetjes Fred

Waarom krijg ik bij Vuurwerkland Hoogkerk 'King of Thunder' mee als ik om 'Shock' vraag en die ook in hun folder staat? Weet nog van vorig jaar dat er een aardig kwaliteitsverschil is, ten nadele van de KoT...

nog ff klagen: haal ik de vuurwerkmeter, verwachtend een ouderwetse echte zoals afgebeeld op site en in folder, krijg ik een of ander modern surrogaat... Bestáát die echte oude meter nog? Maar als je 'm niet verkoopt, misleidt de koper dan niet met zo'n afbeelding :mad:

Laatst bewerkt:
http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=9455

http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=5178

http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=8621&highlight=stichting+opent+aanval
http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=8776&highlight=stichting+opent+aanval

hier boven staan 4 links naar berichten die steed vaker op het forum verschijnen
deze berichten maken ons erg ongerurst .
mijn vragen aan u :
maken deze berichten u niet bang ?
wat is volgens u de beste methode om dit probleem te bestrijden?
en wat gaan we doen als deze mensen toch hen zin krijgen ?
groetjes magnolia :bye:

ps let niet op de rommel :bye:

Waarom krijg ik bij Vuurwerkland Hoogkerk 'King of Thunder' mee als ik om 'Shock' vraag en die ook in hun folder staat? Weet nog van vorig jaar dat er een aardig kwaliteitsverschil is, ten nadele van de KoT...

nog ff klagen: haal ik de vuurwerkmeter, verwachtend een ouderwetse echte zoals afgebeeld op site en in folder, krijg ik een of ander modern surrogaat... Bestáát die echte oude meter nog? Maar als je 'm niet verkoopt, misleidt de koper dan niet met zo'n afbeelding :mad:

Shocks waren op, en de king of thunder was waarschijnlijk nog een restvoorraad van vorig jaar (toen ze nog evuco verkochten). Later waren er zelfs binkies voor in de plaats ("helaas" had ik gewoon de shocks die ik had besteld, te vroeg om binkies te krijgen).

dat pakket had ik ook alleen dan met super pakket, ik koop altijd zon pakket voor de labels, producten met een oud wikkel bewaar ik maar dat was bij dit pakket niet de moeite helaas. voor de effecten hoef je het niet te doen hahah, wel viel me op dat de mat die erbij zat veel harder ging dan de losse 90shot matjes die je kan kopen. ook de kanonslagen gingen veel harder.

In het antwoord op mijn eerdere vraag staat dat dit jaar de Extreme Salute nog steeds bestaat uit 6 verschillende versies en dat deze verpakt zijn per 6. Er zijn nu echter dealers die vermelden dat er 12 in een karton zitten. Wat is nu waar, zitten er 6 of 12 in een karton?

Er zitten er 12 in een karton en in elke doos zitten 2 x 6 versies, vandaar waarschijnlijk de verwarring met getalen!

Alle begrip Koen, jij ook een goede jaarwisseling gewenst
Neem het ervan, in 2009 komen we weer gezellig bij B&W op bezoek

Een laatste vraag als het mag:
Hebben jullie nog iets met de ideeen gedaan en het daaraan verbonden gratis vuurwerk pakket?

Groetjes Fred

Hoi Fred,

Er zijn wat aardige ideeen binnen gekomen. Omdat we nu bezig zijn met de nieuwe producten wordt daar nu pas naar gekeken (toen deze actie startte was de inkoop al bijna rond). We hebben veel reacties gehad met ideeen die al in ons vuurwerk zitten of die wettelijk of technisch niet mogelijk zijn. Als we iets gaan gebruiken van de binnengekomen reacties zullen we contact opnemen met de bijbehorende winnaars. We zullen daar dan ook op het Blog verslag van doen. Wordt vervolgd...

Door de enorme en onvoorziene groei die wij en onze dealers dit jaar hebben doorgemaakt hebben we helaas niet altijd onze eigen producten kunnen uitleveren. Daar kwam nog bij dat enkele containers nooit uit china zijn aangekomen...
Om er voor te zorgen dat onze dealers (en hun klanten) niet zonder vuurwerk kwamen te zitten hebben we producten ingekocht bij collega importeurs en deze uitgeleverd. Het kan dus zijn dat er verschillende vervangers zijn uitgeleverd. Wanneer deze kwalitatief niet op hetzelfde niveau zaten als ons eigen vuurwerk is dat zeer spijtig. Wij hebben in ieder geval ons best gedaan om waardige vervangers te regelen. Wij zullen dit jaar zeker maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.

http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=9455

http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=5178

http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=8621&highlight=stichting+opent+aanval
http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=8776&highlight=stichting+opent+aanval

hier boven staan 4 links naar berichten die steed vaker op het forum verschijnen
deze berichten maken ons erg ongerurst .
mijn vragen aan u :
maken deze berichten u niet bang ?
wat is volgens u de beste methode om dit probleem te bestrijden?
en wat gaan we doen als deze mensen toch hen zin krijgen ?
groetjes magnolia :bye:

ps let niet op de rommel :bye:

Hoi Magnolia,

Deze berichten zijn voor een vuurwerkimporteur natuurlijk verontrustend. Aan de andere kant verwachten wij zelf dat het zo'n vaart niet zal lopen. Vuurwerk is ook voor de economie een belangrijke branche. Er zijn weel winkels die hun begroting sluitend maken met het vuurwerk. Wanneer dit wegvalt zullen ook deze bedrijven in financiele moeilijkheden komen met alle gevolgen van dien (ontslagen, faillisementen etc). De overheid wil ondernemingen juist stimuleren en dan zou dit niet zo'n slimme zet zijn.

Het enige wat we kunnen doen is denk ik een tegengeluid laten horen. De VVD doet dit via www.handenafvanvuurwerk.nl. Door dit soort initiatieven komt er misschien ook wat aandacht op de mensen die niet tegen vuurwerk zijn (nog altijd ongeveer de helft van de bevolking). In Nederland lijkt het vaak zo dat degene die het hardste schreeuwt gelijk heeft...

Het heeft niet zo veel zin om te speculeren wat te doen als het vuurwerk verboden wordt. Dat is op dit moment gelukkig nog niet aan de orde!

Wat ik eigelijk wel zonde vond van de pot Insane is dat hij zo tergend langzaam ging. Is hier bewust voor gekozen ? want van de meeste potten met zoveel schots ben ik gewend dat er toch wel een redelijk tempo inzit ? Die van mij ging iig schot na schot en duurde ruim 1,5 min.

Back
Bovenaan