Vraag het Vuurwerkland

Wat ik eigelijk wel zonde vond van de pot Insane is dat hij zo tergend langzaam ging. Is hier bewust voor gekozen ? want van de meeste potten met zoveel schots ben ik gewend dat er toch wel een redelijk tempo inzit ? Die van mij ging iig schot na schot en duurde ruim 1,5 min.

Hoi Gerwin,

Daar hebben we inderdaad bewust voor gekozen. Ik kan me voorstellen dat je het te langzaam vond maar smaken verschillen. Er zijn ook mensen die het juist prachtig vinden dat ze een gratis cake krijgen die maar liefst 1,5 minuut duurt. Er zit weinig echt spectakel in maar het blijft wel lang doorgaan. Ik moet heel eerlijk zeggen dat we er verder weinig klachten over gehad hebben.

Ik zou graag willen weten wanneer we de eerste informatie over de nieuwe producten kunnen verwachten.
Vorig jaar ging het geleidelijk aan, elke week info over een nieuw product.

inderdaad en daar gelijk ook de juiste filmpjes er bij zodat het voor hun webshop ook direct goed is. Aangezien ze nogal wat filmpjes missen. Erg jammer!
Ik zou graag willen weten wanneer we de eerste informatie over de nieuwe producten kunnen verwachten.

Hoi Fred,

Dat zal dit jaar op dezelfde manier gaan gebeuren. Ik ga hier in september (na mijn welverdiende vakantie) mee beginnen. Waarschijnlijk zullen de eerste nieuwe producten tijdens de Garden Business beurs worden gepubliceerd.

Koen

Edit: Ik weet nu wel dat julie (b&w) proberen om de effecten het zelfde te houden toppie! :D

Vraag was over de veranderingen van de effecten.

Laatst bewerkt:
Beste mensen van vuurwerkland.
2 jaar geleden kwamen jullie met de barely legal collectie. Persoonlijk vond ik deze collectie erg indrukwekkend. Vorig jaar werd deze collectie helaas niet uitgebeidt, wat ik persoonlijk erg jammer vond. Komen er dit jaar wel uitbreidingen in deze collectie?

vriendelijke groet,

Anco Keep

Het heeft even geduurd en dit is een absolute primeur die natuurlijk voor het eerst te lezen is bij onze vrienden van VWC:

Ja, er komt dit jaar een aanvulling in de vorm van een waaiercake.

Meer info volgt binnenkort samen met enkele grote veranderingen in andere collecties.

Beste mensen van vuurwerkland.
2 jaar geleden kwamen jullie met de barely legal collectie. Persoonlijk vond ik deze collectie erg indrukwekkend. Vorig jaar werd deze collectie helaas niet uitgebeidt, wat ik persoonlijk erg jammer vond. Komen er dit jaar wel uitbreidingen in deze collectie?

vriendelijke groet,

Anco Keep

Geweldig nieuws Koen, daar zaten we stiekem al op te wachten natuurlijk haha.
Ik kijk uit naar de verdere info en beeldmateriaal, hij moet toch aan bepaalde kwaliteitseisen voldoen om in die lijn te komen, dat beloofd wat! :D

Beste Koen,

Wanneer kunnen we meer informatie verwachten over nieuwe potten enzo?

Ben hier erg benieuwd naar.

Groeten,

Beja

Beste Koen,

Wanneer kunnen we meer informatie verwachten over nieuwe potten enzo?

Ben hier erg benieuwd naar.

Groeten,

Beja

Hoi Beja,

De info zal vanaf volgende week (beurs in Gorinchem) door ons gepresenteerd gaan worden. De Dummies worden momenteel per luchtpost ingevlogen zodat er goede foto's van gemaakt kunnen worden die we gebruiken voor de publicaties.

Beste Koen,

Kun je al een tipje van de sluier aan ons vertellen wat wij ongeveer van brave en wichers kunnen gaan verwachten?

MVG,

Dmenrapstar

Ben erg benieuwd naar de nieuwe producten, vorig jaar enkele leuke potten bij vuurwerkland gehaald. was erg onder de indruk van de goede serves die ik kreeg! Bedankt hiervoor nog!

Met vriendelijke groet,
Lichtbruisend!

Back
Bovenaan