Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies dit, krijg vaak de opmerkingen "oh en daar ging weer 100 euro", maar staan niet stil aan alle voorpret die de maanden vooraf mee tellen.Voorpret is 50% van het genieten verdeeld over het hele jaar.
Le moment supreme is de andere 50%.
Vaak begrijpen mensen niets van onze hobby omdat ze de voorpret missen en er zelf niet naartoe leven.
Na jaren kwam ik erachter dat ik het eigenlijk helemaal verkeerd deed. Doos gewoon omdraaien en de onderkant openen.... Het was vervolgens zo gepiept toen ik dat door hadWie niet!? Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voordat ik daar een reactie op zou krijgen![]()
Zeker, zoveel mogelijk demo's pakken!Als we het dan toch over voorpret hebben , nog een ruime week en de demo's beginnen alweer. Kan niet wachten. Proberen elk weekend op zijn minst één demo meepakken.
Daar doelde ik op jaZeker, zoveel mogelijk demo's pakken!
Doel je op de demo in Milheeze de 30e of weet je er nog een die eerder is?
Inderdaad! Voorpret begint op 1 januari en eindigt op 31 december 18 uur en dat ieder jaar opnieuw.Voorpret is minstens zo belangrijk als de dag zelf. Die begint eigenlijk alweer op 1 januari. Alle ervaringen lezen, wat was een topper en wat was een flop. Nadenken wat leuk is als het in een goede sale voorbij komt. Voor je het weet is het september en gaat het seizoen weer los. Nu langzaam de demo's en gevulde showrooms. Puur genieten![]()
Helemaal mee eens, net zoals met een vakantie. Het moment zelf is in ons geval maar 6 uurtjes. Okeee, de verkoopdagen natuurlijk ook, maar vanaf september begint het leukste eigenlijk al!Voorpret is 50% van het genieten verdeeld over het hele jaar.
Le moment supreme is de andere 50%.
Vaak begrijpen mensen niets van onze hobby omdat ze de voorpret missen en er zelf niet naartoe leven.