Voornemens voor 2010

Ohja nog een goed voornemen nog hoger budget voor vuurwerk hebben in tegenstelling tot andere die juist minder willen. :D

Ik wil volgend jaar verstandiger omgaan met geld. Dit jaar alleen maar achteruit gegaan.
Daarnaast slagen van mijn opleiding.

Ook een baantje zoeken als dat nog niet voor o/n gebeurt is en maar eens een beetje serieuzer aan mijn school werken(examen jaar he)

Haha dat zeg ik ook elk jaar ;) heb wel is na oud en nieuw uitgerekend voor hoeveel ik in de lucht heb geschoten.. Ik doe dit nooit meer ! ben er behoorlijk van geschokken..maar het was aan de andere kant het ook zeker wel waard :D

Reken dan maar voor de gein uit wat je allemaal betaald per jaar met uitgaan.

Mijn enige goede voornemen dat ik jaren geleden al maakte is om nooit geen goede voornemens meer te maken met oud&nieuw omdat ik ze toch niet volhoud.Deze lukt me anders heel aardig hehehe.

proberen minder te roken tot helemaal niet meer roken!!
en natuurlijk een betere gezonheid
minder snacken enzo
ieder geval een broodje ham in plaats van een patatje met:P

Te tijd gaat snel en we zijn bijna op het punt aangekomen voor onze goede voornemens waar te maken.

Daarom trap ik deze weer even omhoog om de weten wat jullie goede voornemens zullen zijn.

Mezelf nog meer inzetten voor school, meer tijd voor anderen nemen en mijn rijbewijs halen :D

Back
Bovenaan