Vollkraft

gizmo75

VWC lid
Artikelnummer: 345
Artikelnaam: Vollkraft
Bruto Gewicht: 4 kg
Netto Kruitgewicht: 646 gram
Aantal Schoten: 140 schoten
Effectomschrijving: Nieuw! Met trots presenteren wij jullie deze 140 shots budgettopper met maximaal kruitgewicht en kleurrijke boeketten.
Tube diameter: 16 mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 99,99
Voorverkoop: € 49,99
345_vollkraft_rubro.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker tempo met best wat variatie en een leuk einde en de prijs voor de voorverkoop is ook niet verkeerd (als die klopt uiteraard).

Leuk dingetje ook hoor. Er wordt wel tenminste geprobeerd zo veel mogelijk uit zo klein mogelijk te krijgen om ons zoveel mogelijk voor het geld in deze tijd te gunnsn

Bij een shop de Aeroblaster gezien, op zoek naar wat het zou zijn hier uitgekomen. Helaas lijkt het geen omlabeling van deze!

Lekker rammen in 20mm, en dankzij het tempo valt op de productiefilm dit budgetblokje niet tegen.

Deze box met nog een tal van dit soort boxen komen terug in de actiekrant van Rubro en idem bij Mania.
Dus je zal veelal deze boxen vinden bij de winkels die meedoen aan een van deze actiekranten

Deze box met nog een tal van dit soort boxen komen terug in de actiekrant van Rubro en idem bij Mania.
Dus je zal veelal deze boxen vinden bij de winkels die meedoen aan een van deze actiekranten

Bedankt voor je reactie.
Niet heel toevallig al bekend wie wat waar hoe en wanneer zeker��

Adviesprijs van €99,99 voor 646 gram? Ik ben, zelfs in deze tijd, heel reëel als het gaat ok prijsstijgingen. Maar als we hier echt blij van gaan lopen doen..

Adviesprijs van €99,99 voor 646 gram? Ik ben, zelfs in deze tijd, heel reëel als het gaat ok prijsstijgingen. Maar als we hier echt blij van gaan lopen doen..
Het gaat ook om de voorverkoopprijs hè... Niet om de adviesprijs. Weinig verkopers die die hanteren in de voorverkoop... Althans, de verkopers die ik volg. Dan is 50 euro toch een stukkie beter.

Het gaat ook om de voorverkoopprijs hè... Niet om de adviesprijs. Weinig verkopers die die hanteren in de voorverkoop... Althans, de verkopers die ik volg. Dan is 50 euro toch een stukkie beter.

Beter ja, absoluut. En ze moeten het vooral zelf weten. Maar dan nog vind ik 50 piek voor een veredelde cake een heleboel geld. Dat ie leuk is ga ik ook in mee, maar het is niet zo hosanna als het lijkt in de comments.

Beter ja, absoluut. En ze moeten het vooral zelf weten. Maar dan nog vind ik 50 piek voor een veredelde cake een heleboel geld. Dat ie leuk is ga ik ook in mee, maar het is niet zo hosanna als het lijkt in de comments.

Helemaal mee eens.
Gezien het design denk ik ook nog dat de gemiddelde consument denkt een flinke doos in ontvangst te nemen. Staan die even beteuterd te kijken eind van het jaar.

En tegelijkertijd rijst bij mij ook de vraag na het zien van het filmpje. 4,6 gram kruit per schot. Hoe dan?.. Het is het welbekende krekelfilmpje dus ik ben vooralsnog ook niet in hosanna stemming :p

Laatst bewerkt:
Mooi kistje. Ik was eigenlijk klaar met bestellen, maar ik kon deze toch niet laten liggen.

Gescoord voor € 47,95 , best een aangename prijs t.o.v. het dure vuurwerk van tegenwoordig..
Moeite waard dacht ik...

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan