Vita I, II, III [Uitloop]

Heb zelf nummertje 3 besteld.. Vind het een mooi effect met heldere kleuren wat ik zo op de film kan zien.. Ben zeer beneiuwd..
Alleen t label vind ik al kicke :)

Had de vita 3, en ja dit is gewoon een kleine versie van een profblokje. Echt supervolle boeketten en hele harde bursts. Aamrader

Ook ik had de vita 3 en inderdaad wat een bak. Boeketten zijn flink en de burst heerlijk. Volgend jaar ook weer als de prijs 30 euro blijft

Zelf de vita 3 gehad.. Prima bak met inderdaad grote boeketten.. Alleen is die boeketgrootte wel extra benauwend als het laatste schot op de grond klapt.

2ngh3ly.png

Heb ze alle 3 gehad en het zijn stuk voor stuk toppers. Volle mines met kwalitatief grote en volle boeketten.
Zeker met een goede korting zijn dit naar mijn mening must-haves.

Zeker weten toppers, knalde qua effect grootte en burstknal ALLES eruit, toeschouwers dachten dat het 3 inch shells waren haha

Mag ik vragen waar?
Want dat is namelijk een superkoopje :)

Bij life &Garden in Etten- leur. Ben bang dat het ook een foutje is. Heb wel 2 setjes besteld en screenshots van de site gemaakt. Waar duidelijk word gezegd dat het om het assortiment gaat! Anders wil ik gewoon m'n geld terug :p
De site was net offline of iniedergeval de prijzen!

Zelfde discussie als vorig jaar: prijs is toch echt per stuk. En net als vorig jaar staat in de webshops dezelfde misleidende tekst, alsof het een set betreft :frusty:

Heb er vorig jaar eentje gekocht en had daar zeker geen spijt van, ondanks de volle mep die ik betaalde. De prijzen in de linkjes waarbij ze per stuk 25 of 30 euro kosten,zijn wat mij betreft aantrekkelijke prijzen.

Laatst bewerkt:
Heb ze besteld( 2 setjes) Op mijn factuur staat *assortiment*. Zolang ik niks hoor ga ik er van uit dat ik de hele set krijg, en anders in de winkel de discussie maar aan gaan...

ik had het hele set besteld (89,95) het waren stuk voor stuk top cakes zeer grote boeketen en harde knal een aanrader dus

te koop voor 24.95 per stuk bij een dealer bij mij in de buurt.
zijn ze dat waard, vind het aardig veel geld nog voor een 18shots cake.

Back
Bovenaan