Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Absoluut top box, beter dan de cruel traction. Ik had ook de versie 2015. Bij de beste van de tientallen boxen die we gestookt hebben

Wat ik van de films zie is dat ik het midden stuk prachtig vind en de rest is gewoon goed.. Maar misschien moet ik hem een keer kopen om het zelf te aanschouwen. In de buurt waar ik woon weinig evo..

Beetje respect hebben voor één mening.. Kritiek krijgen kan je alleen maar beter van worden en je voordeel mee doen. Ik zie bij iedere producent goede en slechte dingen. Maar soms kan er ook iets tegen vallen. Terecht of niet dat is altijd een punt van discussie.

Dat kan als er daadwerkelijk feedback gegeven wordt over het waarom het tegenviel. Een mening is prima maar als iemand iets aanprijst of afzeikt is het wel zo fijn als het ook even toegelicht wordt.

2015 versie hier. Prachtbak, zelfde verhaal als de rest...Harde burst, enorme effecten!
Helaas had ik wel vonkoverslag, ook al had ik er nog een schotje met alu folie tussen zitten.

Kan me er niet in vinden.
Op de nieuwe stijg hoogte na vind ik ze exact het zelfde presteren.

Ik vond de 2016 versie idd behoorlijk hoog schieten maar dat was t probleem niet. Effect grootte was niet super en veel bombettes klapten niet lekker open, effecten kwamen er zegmaar aan 1 kant uit. Klote is dat als je je erg hebt verheugd op een bepaald product.

Kan me er niet in vinden.
Op de nieuwe stijg hoogte na vind ik ze exact het zelfde presteren.

Ik vond de 2016 versie idd behoorlijk hoog schieten maar dat was t probleem niet. Effect grootte was niet super en veel bombettes klapten niet lekker open, effecten kwamen er zegmaar aan 1 kant uit. Klote is dat als je je erg hebt verheugd op een bepaald product.

Dat komt omdat dat spul veel te laat binnenkomt. Had ik met een paar cakes van Rubro. Ze zijn nog te vochtig vanaf de boot. Ze zijn nog wat langer tijd nodig om te drogen.

2016 versie ging bij mij juist met hele mooie ronde boeketten. De goud met red-tip, geweldig. Niet tot aan de grond, maar laag genoeg om het paraplu effect te hebben.

Verkijk je ook niet op het zicht. Door de mist/rook/smog was veel van het effect van het goud buiten zicht, terwijl hij lager kwam was het beter zichtbaar. Buren hadden veel vergelijkbare grote bakken gehad in de straat, maar veel het eenzijdige burst effect (alles 1 kant op), of hele korte rode/groene (saaie) palms. De kwaliteit van deze evo was echt vele malen hoger.

Ik had de 2015 versie...
Het was echt een Spectacle show.. want er gingen een paar cakes tegelijk af.
En ze gingen tot aan de grond..
aan de ene kant mooi maar toch wel ff schrikken..

Als ik filmpjes vergelijk is de 2016 versie inderdaad ietsje minder, ook lijken sommige effecten anders te zijn. Nog steeds een topblok hoor, en zou hem zo weer kopen als ik hem voor dezelfde prijs kan krijgen.

Bij Cake 1 lijken er nu groen achtige sterren te zitten ipv de blauwe sterren van de 2015 versie.

Verder heb je bij de 2015 versie eerst 5 schoten rustig en dan 5 schoten salvo van 1 bepaald effect. en dan weer wat anders. Dus: A, A, B, B

Bij de 2016 versie zijn die effecten om en om per cake. Dus: A, B, A, B

Verder vrijwel hetzelfde, of zie ik wat over het hoofd?

Dat komt omdat dat spul veel te laat binnenkomt. Had ik met een paar cakes van Rubro. Ze zijn nog te vochtig vanaf de boot. Ze zijn nog wat langer tijd nodig om te drogen.

Lijkt me dan een goed voornemen om in 2017 de boel eerder binnen te laten komen!

Wat een ongelofelijk dikke bak!
Niet goed doorgelont.waardoor cake 5 en 6 niet afgingen, maar met een beetje hulp ging die zo weer aan. Effectenog tot bijna aam de grond.

Had de 2015 versie. Was goed droog.

Ik had de 2015 versie.

Echt waar, niet normaal! Ik vond hem hoog genoeg schieten maar de boeketten waren zo dusdanig groot dat ze de grond raakte. Prachtige kleuren en een snoeiharde burst.

Beoordeel zelf maar, hier de film:
(Sorry voor de geluids problemen, externe mic doet moeilijk)

Ik wilde net de doos opruimen die nog in de tuin stond. Vond ik tot mijn verbazing cake 6 nog in de doos met alle bombettes erin. Het quickmatch van cake 5 had alleen het quickmatch van cake 6 zwart geblakerd maar niet aangestoken. De laatste cake staat nu op de verwarming te drogen en mag volgend jaar de lucht in :)

Op de film zie je dus niet 6, maar 5 cakes!

Erg dikke bak,geweldig. Vorig jaar niet gehad nu wel,dik tevreden. Vooral het goud bleef mooi lang hangen. Topper van de nacht!

Ik heb deze wel geschoten met jaarwisseling (ook de festival 150 /2015)
Met de boxen geen problemen gehad verders.. haal ook alles uit de dozen en zet ze paar dagen in een kamer apart ..temperatuur lekker aangenaam maken en deurtje dicht.. dan 1 voor 1 op t gemak doorlonten en pas 31e gaan ze weer terug in de box (doorgelont/getaped en afgeplakt).. neem wat dat betreft geen risico's door vochtig kruit en weet precies hoe ze zijn doorgelont...:yes:

Back
Bovenaan