Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

En de enige importeur die van de laatste cake het reserve lont onderaan de cake heeft laten uitkomen :) super handig

Hmm dat doet Rubro/vuurwerkmania ook, wel mooi dat bij cake 4 de lonten anders zitten om makkeijker door te lonten.
Dat is bij de 2015 versie niet.

Inderdaad Kevin.. maar dat zal de 1e keer niet zijn dat ik bewaar.. ik vind vuurwerk geweldig maar als het niet tot zijn recht komt door omstandigheden wel zonde van t geld.
En ik weet niet of er meer mensen dit kennen..maar ik vind er ook helemaal niks aan om klokslag 12 te gaan afsteken.. veel te hectisch vaak met gelukwensen bezig en kijk liever beetje rond naar ander vuurwerk.. zodra die piek beetje voorbij is en t weer rustiger wordt begin ik pas..kan dan op 1 of andere manier pas dan echt van eigen vuurwerk gaan genieten..
Ach ja iedere gek zijn gebrek...
Mooi om te lezen. Ik ga ook altijd pas rond 1 uur aan de slag. Rond 12 uur echt veel volk op straat die echt niet weten waar ze mee bezig zijn.

Ik heb m gekocht en als deze box zo presteert als op dit filmpje dan krijgt ie mijn stem voor box van het jaar. Dat kruipende goud wat RF beloofde met de Wonderful World, maar helaas niet kon waarmaken krijgt Evo dan wel voor elkaar. Zou echt te gek zijn!

Filmpje is productie :)

Als ik het goed heb begrepen is in die video de 2016 versie geschoten. Alle anderen getoond op demo's, is de 2015 versie. Evo heeft niet gerommeld met de formule, enkel hogere tubes om de bombettes hoger te laten komen. Helaas heeft dat niet gebaat voor de 2016 versie van de Spectacle 100.

Achteraf gezien hadden deze 2 evo boxen gewoon beide cakebox van het jaar 2015 moeten zijn, het is echt jammer geweest dat deze boxen vorig jaar zo laat verscheept zijn, hierdoor waren ze niet op demo's te zien en hebben veel freaks deze boxen overgeslagen.

Ik ben erg benieuwd naar deze box, maar dat gaat helemaal goed komen. Evolution Fireworks is voor mij nu al de importeur van het jaar! Ik durf er geld op te zetten dat je die prijs gaat krijgen Marchel. Volgend jaar koop ik weer grotendeels Evolution Fireworks. Alles klopt er gewoon aan, zelfs de dozen om de cakeboxen zijn echt prachtig!

Als ik het goed heb begrepen is in die video de 2016 versie geschoten. Alle anderen getoond op demo's, is de 2015 versie. Evo heeft niet gerommeld met de formule, enkel hogere tubes om de bombettes hoger te laten komen. Helaas heeft dat niet gebaat voor de 2016 versie van de Spectacle 100.

Achteraf gezien hadden deze 2 evo boxen gewoon beide cakebox van het jaar 2015 moeten zijn, het is echt jammer geweest dat deze boxen vorig jaar zo laat verscheept zijn, hierdoor waren ze niet op demo's te zien en hebben veel freaks deze boxen overgeslagen.

Overigens hoorde ik vandaag dat de Solar Storm is afgekeurd op basis van verkeerde tekst en niet op basis van stijghoogte oid.

Overigens hoorde ik vandaag dat de Solar Storm is afgekeurd op basis van verkeerde tekst en niet op basis van stijghoogte oid.

Zou het dan toch die "Geshikt voor particulier gebruik'' betreffen? Als dat zo was had ik overal wel een C tussen geschreven haha!

Als de 2016 versie ook maar een beetje in de buurt komt van die van 2015,dan heb ik volgend jaar veel evo boxen.
Ik heb nog elk jaar de cruel traction gehad, maar na de demo van kuiper ben ik van mening dat de spectacle/vision vorig jaar al cakebox v/h jaar moest zijn.

dan ben ik best benieuwd van wie je dat gehoord hebt, aangezien dit niet is wat mij verteld is uit eerste lijn ;)

Van een Evolution dealer, maar als jij het van eerste hand hebt dan geloof ik je meteen. Verklaart ook wel de reden waarom er zo geheimzinnig over wordt gedaan.

Laatst bewerkt:
Van een Evolution dealer, maar als jij het van eerste hand hebt dan geloof ik je meteen. Verklaart ook wel de reden waarom er zo geheimzinnig over wordt gedaan.

Reden is een label die niet geïmpregneerd is.. van 1 cakje. Daardoor kan de label vlam vatten en dat is afkeur..
Zo einde discussie:wink:

Gister de spectacle/visions 120 batch 2016 in het echt gezien.. komt helemaal goed jongens.

Ik zou zeggen alle ballen op Evolution!

Voor mij is de beste cakebox 2016 al bekend.

Back
Bovenaan