elburgersc
VWC lid
niet afgekeurd gister in breda gewoon uitgeleverd
Oh kijk aan mooi! Gave bak ik denk 1 van de beste op dit moment met de Spectacle 100
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
niet afgekeurd gister in breda gewoon uitgeleverd
Fijn dat het de lonten aangepast zijn bij het 2016 model. Bij de oude kwamen de lonten in het midden bij elkaar waardoor je een schotje moet plaatsen. Bij de nieuwe batch zitten ze allemaal aan de buitenzijde.
ik heb de 2015 versie, hoe hoog moet dat schot zijn?> gewoon een flap van de doos er tussen ofzo?
Jip flapje van de doos zal moeten volstaan.
Je kan ook de cakes achter elkaar zetten.. gaat ook prima
Jip flapje van de doos zal moeten volstaan.
Je kan ook de cakes achter elkaar zetten.. gaat ook prima
Of de lonten buitenom verbinden, dan heb je alleen tussen cake 3 en 4 een stukje te overbruggen. Maar daar kan je de restjes van het lont van de andere cakes voor gebruiken!
ik heb de 2015 versie, hoe hoog moet dat schot zijn?> gewoon een flap van de doos er tussen ofzo?
Karton zou ik niet doen want dat gaat smeulen.
Ik heb er een stukje hardboard tussen gedaan uit de bodem van een kooi.
Ik zal het straks allemaal gaan zien.. gister 2 x transbomber doorgelont,..zometeen immortal gold aan de beurt ..cruel traction en dan 2 x evolution festival 150 en deze visions 120 (2016)... nog wat losse cakes erbij en dan maar Fingers crossed dat de weergoden beetje vuurwerkminded zijn...
Als je met Vuurwerk stunt..... Zorg dan wel dat je het kunt....
Ik ben het ook niet helmaal mee eens met wat je zegt alles op het randje. Wij als consument vragen hier ook om want wij willen ook het best haalbare en dan kan het wel eens gebeuren dat er iets wordt afgekeurd omdat het net iets te was.
Ik ben blij dat er importeurs zijn die dit aandurven en vernieuwend proberen te zijn.
als het zo mist als gisteren, kan je het beter opslaan voor volgend jaar
Unboxing incl kooiBekijk bijlage 31371Bekijk bijlage 31372Bekijk bijlage 31373Bekijk bijlage 31374Bekijk bijlage 31375Bekijk bijlage 31376
Sorry, alles op de kop, komt door mobiel uploaden, op telefoon is wel alles rechtop.