Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Ook bij Evo is niet bekend dat deze afgekeurd zou zijn, dus misschien toch even contact opnemen met de winkel. Enkel de solar storm is in zoverre afgekeurd dat met enkele kleine aanpassingen deze gewoon goedgekeurd kan worden.

Nogmaals weet valk mooi te vertellen.
Maar deze is zeker niet afgekeurd!
,zowel de 2015 als de2016 mogen verkocht worden.
Er is 1 afkeur en dat was de solar.

Ik ben het ook niet helmaal mee eens met wat je zegt alles op het randje. Wij als consument vragen hier ook om want wij willen ook het best haalbare en dan kan het wel eens gebeuren dat er iets wordt afgekeurd omdat het net iets te was.

Ik ben blij dat er importeurs zijn die dit aandurven en vernieuwend proberen te zijn.

Fijn dat het de lonten aangepast zijn bij het 2016 model. Bij de oude kwamen de lonten in het midden bij elkaar waardoor je een schotje moet plaatsen. Bij de nieuwe batch zitten ze allemaal aan de buitenzijde.

ik heb de 2015 versie, hoe hoog moet dat schot zijn?> gewoon een flap van de doos er tussen ofzo?

Jip flapje van de doos zal moeten volstaan.
Je kan ook de cakes achter elkaar zetten.. gaat ook prima

Of de lonten buitenom verbinden, dan heb je alleen tussen cake 3 en 4 een stukje te overbruggen. Maar daar kan je de restjes van het lont van de andere cakes voor gebruiken!

Ik zal het straks allemaal gaan zien.. gister 2 x transbomber doorgelont,..zometeen immortal gold aan de beurt ..cruel traction en dan 2 x evolution festival 150 en deze visions 120 (2016)... nog wat losse cakes erbij en dan maar Fingers crossed dat de weergoden beetje vuurwerkminded zijn...

Als je met Vuurwerk stunt..... Zorg dan wel dat je het kunt....

Ik zal het straks allemaal gaan zien.. gister 2 x transbomber doorgelont,..zometeen immortal gold aan de beurt ..cruel traction en dan 2 x evolution festival 150 en deze visions 120 (2016)... nog wat losse cakes erbij en dan maar Fingers crossed dat de weergoden beetje vuurwerkminded zijn...

Als je met Vuurwerk stunt..... Zorg dan wel dat je het kunt....

als het zo mist als gisteren, kan je het beter opslaan voor volgend jaar

Ik ben het ook niet helmaal mee eens met wat je zegt alles op het randje. Wij als consument vragen hier ook om want wij willen ook het best haalbare en dan kan het wel eens gebeuren dat er iets wordt afgekeurd omdat het net iets te was.

Ik ben blij dat er importeurs zijn die dit aandurven en vernieuwend proberen te zijn.

Of er nou iets wordt afgekeurd of een hele rits producten, bij Evolution is het wel het uiterste. Als consument bestel je dan iets wat je niet geleverd krijgt. Domper.

als het zo mist als gisteren, kan je het beter opslaan voor volgend jaar

Inderdaad Kevin.. maar dat zal de 1e keer niet zijn dat ik bewaar.. ik vind vuurwerk geweldig maar als het niet tot zijn recht komt door omstandigheden wel zonde van t geld.
En ik weet niet of er meer mensen dit kennen..maar ik vind er ook helemaal niks aan om klokslag 12 te gaan afsteken.. veel te hectisch vaak met gelukwensen bezig en kijk liever beetje rond naar ander vuurwerk.. zodra die piek beetje voorbij is en t weer rustiger wordt begin ik pas..kan dan op 1 of andere manier pas dan echt van eigen vuurwerk gaan genieten..
Ach ja iedere gek zijn gebrek...

Ik leef mee met degene die afwijkende transbomber hebben gekregen.. zeker als je ziet wat er hier al is voorbij is gekomen op forum... en nu nog niet precies weten wat je kunt verwachten.. Maar ik vind wel dat je hier vooraf over ingelicht had moeten worden omdat er zoals hierboven wordt aangegeven je niet t product krijgt zoals er is besteld en voor is betaald.
Dan kon je zelf beslissen of je accoord ging of dat je misschien toch iets anders koos.. klote voor de dealers maar die vechten dan maar uit met importeur (rubro) wat en hoe er met restant verder wordt gedaan.. lijkt me niet dat het probleem via consument moet worden weggemoffeld.

Unboxing sb120 spectacle show. Visionair of extasy

Unboxing sb120 spectacle show. Visionair of extasy

Unboxing incl kooiIMG_2235.jpgIMG_2236.jpgIMG_2237.jpgIMG_2238.jpgIMG_2239.jpgIMG_2240.jpg

Sorry, alles op de kop, komt door mobiel uploaden, op telefoon is wel alles rechtop.

Laatst bewerkt:
En de enige importeur die van de laatste cake het reserve lont onderaan de cake heeft laten uitkomen :) super handig

Spelfouten in de naam ontstaan door spellingcontrole op mobiel. Die is agressief en sprongt van NL naar EN en weer terug en dan krijg je rare effecten.

Ik heb em bij Rowy. Stond gewoon netjes klaar. Kooi mocht je lekker zelf doen.

Mbt het weer: er komt een licht windje om middernacht, dus mist zal verdwijnen. Smog/ rook is groter gevaar om alsnog slecht zicht te krijgen.

OW wacht, spelfout is op tekst van de buitendoos. Hahah

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan