Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Gisteren deze ook mogen aanschouwen bij Orthen, maar eerlijk is eerlijk wat een BEEST is dit haha.

Echt een dikke aanrader!

Zo te zien en te lezen gaat deze door voor de nominatie cakebox 2016! Maar... we wachten af! Op de films ziet het er dan ook echt goed uit hoor!

Hoe is deze in vergelijking met de cruel traction ?

Kunnen we vanavond mooi zien bij Valk.

Schiet volgorde:
26 SPECTACLE SHOW 100 €135.00 174 EVO
27 CRUEL TRACTION € 129.95 177 WOLFF
28 SPECTACLE SHOW 120 €139.00 175 EVO

Kunnen we vanavond mooi zien bij Valk.

Schiet volgorde:
26 SPECTACLE SHOW 100 €135.00 174 EVO
27 CRUEL TRACTION € 129.95 177 WOLFF
28 SPECTACLE SHOW 120 €139.00 175 EVO

Ideaal :p
Nu nog hopen dat deze goed in beeld wordt gebracht, niet te dicht erop en niet te ver weg.

Als de 2016 versie net zo goed is als de 2015 versie dan gaat deze de CT eindelijk aflossen als cakebox van het jaar!

ik ben ook heel erg benieuwd. Nu ben ik zelf niet echt weg van de cruel traction, dus dat zal bij mij snel meespelen. Ik ben ook heel erg benieuwd of evolution deze kwaliteit van vorig jaar weet vast te houden of dat men toch iets meer op safe is gaan spelen. Stijghoogte is aangepast dus tot de grond zal het niet meer komen. Ben benieuwd.
greetz

Inderdaad, dat de stijghoogte niet te hoog wordt met de 2016-versie zodat de effecten te klein worden.
Hopelijk schieten ze nog ergens de 2016-versie op een demo. Als die goed is schaf ik deze wellicht nog aan. Heb de Solar Storm 2016-versie al besteld en twee mogelijke tegenvallers voor dit geld vanwege de stijghoogte is mij een te groot risico.

Dat het goud straks niet meer op de grond komt zegt voor mij niet direct dat de effecten ook direct kleiner overkomen. Stel dat de bombette nu zo'n 2 a 3 meter hoger schiet, dan zal het qua effect grote niet veel onder doen denk ik.

Daar ga ik ook vanuit Omepje. Het kan echter ook anders uitvallen. Ik houd dit stukje opgerekte budget even over tot de 29e. Het is wel prettig om nog wat op het laatst bij te kunnen kopen a.g.v. voortschrijdend inzicht. Op de 29e is er ook wat meer zekerheid wat betreft het weer op de 31e, beetje zonde om een box als deze te laten verwaaien.

Dit was toch wel mijn absolute topper op de demo van Kuiper!
Dit jaar heb ik er geen budget meer voor, maar hij gaat zeker op de verlanglijst voor volgend jaar!

Eddy.

Als je zelf aangeeft als importeur dat deze cakebox wijzigingen ondergaat, vind ik het niet eerlijk om de "topbatch", die wel erg goed knalt, op een demo te schieten.

Dat is misleiding, staat voor mij gelijk aan het schieten van samples.

Nou dat vind ik zeker niet, is nogal een verschil tussen een opgefockte sample of een daadwerkelijke productie van vorig jaar die enkel lager ontploffende bombettes heeft. Qua uitwerking word er helemaal niks aangepast. En buiten dat waren er echt nog heel veel producten uit 2015 te koop bij verschillende winkeliers, dus veel members hier hebben daar ook zeker wat aan gehad.

Ik ben het ook niet met je eens. Als er geen filmpjes zijn is het niet goed en nu ook niet.. waarschijnlijk is 2016 nog niet in het land.. en dan moet evolution tegen elke winkel die een demo schiet zeggen: sorry je mag hem niet schieten want het is de 2015 versie.. neem aan dat dit de beslissing van de winkelier zelf is. En inderdaad wat MasterBsc zegt, er zou alleen een verandering zijn in de hoogte..

Back
Bovenaan