Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Wat. Een. Bak. Blij dat ik deze 2x heb bemachtigd, bruut, goed tempo, grote effecten, keiharde burst, dit is dé bak van 2016. Nu al.

Potverredikkeme, wat baal ik ervan dat ik nu pas de Spectacle 100 / 120 / 150 zie. Top producten, zeker 1 van de beste / zo niet de beste. Marcel is lekker bezig zeg, al jaren kwaliteit en doet zijn uiterste best om dat zo te houden, zeker respect daarvoor! Elk jaar rijd ik wel naar Orthen vanuit regio Den-Haag om speciaal Evo producten te halen, jammer dat ik m'n bestelling al gedaan heb anders kwam dit er zeker bij!

Gezien bij Orthen, zware aanrader! Blijft lang hangen, mooi tempo en heel de lucht constant vol met vuurwerk. Kopen mensen, geen spijt.

Met kop en schouders de mooiste van vanavond vond ik.. heerlijk dat goud! Heb een tijdje getwijfeld welke ik eerst zou schieten de 100 of 120.. geen twijfel meer over mogelijk :cool:

Laatst bewerkt:
Echt een fantastische cakebox, goud tot op de grond en een mooie tijdsduur en diversiteit.

Gelukkig heb ik deze al besteld, heel blij dat deze straks bij ons in de straat staat!

Hoe is deze in vergelijking met de cruel traction ?

Moeilijke vergelijking, omdat het qua uitwerking echt een andere cakebox is. Echter zijn beide cakeboxen naar mijn idee nooit een miskoop. De cakeboxen uit deze fabriek (Visions of Ecstacy, Solar Storm, Mayhem, Smash Box 1, 2 & 3 en Garden Party 1, 2 & 3) zijn wat mij betreft het crême de la crême van wat er in Nederland en omstreken mogelijk is.

Sterker nog, ik denk niet dat er illegale flowerbeds van dit kaliber zijn die deze cakeboxen eruit blazen.

Deze gister live gezien in koekange wat een topblok! Blij dat ik deze heb weten te bemachtigen ben nu helemaal benieuwd naar de snow storm en golden age

Inderdaad een super doosje. Moet straks maar puppy oogjes opzetten.
Alleen een blokje wat door wind helemaal niet tot recht gaat komen, heb jaren geleden met immortal gold gehaald. Als je er echt van wilt genieten moet het wel windstil zijn.

Deze heeft zich gisteravond opnieuw bewezen, kwalitatief misschien wel de beste box die ik ooit heb gezien op onze markt.

Ja deze is echt spectaculair maar dat wisten we vorig jaar al en dit jaar bij de demo van EVO werd alweer bewezen dat deze box een zeer grote kans maakt op box van het jaar!! Schat ik...

Hier idem dito Arviid, ook de 100 besteld. Ik denk er over de 120 er bij te bestellen, mits ik een goede korting kan krijgen.

Back
Bovenaan