Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

deze ook besteld samen met de 100sh, op films zien ze er zeer goed uit en in real live zal t alleen maar beter zijn, zie er naar uit om deze aan te steken:)

Zelf heb ik nog nooit Evolution gehad. Zit er aan te denken deze aan te schaffen in de hoop dat ie net zo presteert als vorig jaar. Wat is jullie ervaring met het doorlonten?

Die video die ik geplaatst heb is de 2016 versie en ook nog eens de produktie versie. Wat is kut aan deze cake? Zeer mooie box in mijn ogen.

ik vind altijd de stelligheid van "ën ook nog eens de productie versie".. geweldig.
dat weet je toch nooit ????

ik vind altijd de stelligheid van "ën ook nog eens de productie versie".. geweldig.
dat weet je toch nooit ????

Haha bij je eigen merk heb je er altijd wel vertrouwen in dat het productie is maar bij een merk van een ander ga je lopen stoken? Niet zo netjes...

Haha bij je eigen merk heb je er altijd wel vertrouwen in dat het productie is maar bij een merk van een ander ga je lopen stoken? Niet zo netjes...

dat weet ik ook niet. Zelfs bij mijn "eigen merk", net zo min als china films. (zie six best vorig jaar)
de winkeliers demo`s in December zeggen mij veel meer. Wordt deze dit weekend ergens geschoten?

Heb hem vanavond op de demo van Kuiper gezien. Wat een ongelooflijk mooie bak!! Veel geweld en enorme boeketten.

Mooiste bak van de avond. Ze mogen wel oppassen voor afkeur omdat het goud tot op de grond kwam. Fantastische bak.

Back
Bovenaan