Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

En zijn er al teasers beschikbaar ;)iets.... om het te vieren dat we het eerste half jaar overleefd hebben.

Ik heb vandaag contact gehad met Scantraxx wegens gebruik van een track welke artiest onder dit label werkt.
Het is nu even afwachten of we in deze medewerking zullen krijgen welke voor ons acceptabel/reëel.
Het is werkelijk waanzinnig geworden en hopen deze op korte termijn incl ondersteunende track vrij te kunnen geven.

gr
Evolution Fireworks

Doel je nu op een teaser van de nieuwe boxen marchel of heeft je bericht een link met defqon zaterdag waar je ook het afsluitende vuurwerk verzorgt? Ik snap je bericht niet helemaal omdat je ook over artiesten en labels praat... misschien hebben we het over wat anders

Doel je nu op een teaser van de nieuwe boxen marchel of heeft je bericht een link met defqon zaterdag waar je ook het afsluitende vuurwerk verzorgt? Ik snap je bericht niet helemaal omdat je ook over artiesten en labels praat... misschien hebben we het over wat anders

Ik heb het nu over onze teaser.
Deze hebben we van een track voorzien en hier rusten natuurlijk rechten op.
Daarvoor is er nu contact met de record company om te kijken of we deze in overleg mogen gebruiken.
En uiteraard hangt dit ook van het kostenplaatje af.
Maar ik houd wel van een beetje tempo qua muziek en daar we met Evolution Fireworks Energiek willen overkomen moet daar natuurlijk ook passende muziek bij:p

Gr
Evolution Fireworks

Wij als importeur bepalen geen set prijzen.
Dat ligt bij de detailist.
Echter wel met mate.
Hier volgt later nog een uitleg over.

Gr
Evolution Fireworks

Ik dacht omdat je een assortiment hebt,dat Imaginary heet. Dat je mischien,ook die track wilde gebruiken. Maar die valt niet onder scantraxx,dacht dat Brennan Heart daar nog onder viel. Dus vandaar :)

Deze box gister voor het eerst live mee gemaakt. Ik was zo ontzettend onder de indruk echt super mooie grote effecten. Minstens het niveau van de cruel traction, zo niet hoger. Ik verwacht deze dan ook zelf misschien wel de nr 1 box van dit jaar, of de spectacle box 100.

Evolution vorig jaar niet aangedurfd door velen, dit jaar misschien wel de nr 1 van alle importeurs met de geweldige parels die zei hebben ook met de sunbeamcollectie en de profire line. Heerlijk gewoon echt geweldig!!!!

Ook dit was een geweldige rambak gister, zwaar van te staan genieten.
Dit geeft hoe dan ook een waar spektakel in de straat, geweldige goede box.

Back
Bovenaan