Stuifie
VWC lid
Cake serie 2 - 2 - 3 - 4 en 2x 6 tegelijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Cake serie 2 - 2 - 3 - 4 en 2x 6 tegelijk.
Dat is een feit, heb eigenlijk spijt dat ik er slechts vijf had besteld.Het koopje van het jaar, hoewel de cakes een beetje traag waren was de kwaliteit echt heel goed, mooie volle boeketten en leuke effecten.
Net zoals de rest van het forum.Ik had er 10, en net als velen baalde ik achteraf dat ik er niet meer had. Effecten zijn prima, schiet wel erg hoog. Maar het gaat vooral om de prijs kwaliteit natuurlijk. Ik betaalde 10,- per cake![]()
Dat schijnt niet helemaal waar te zijn, het kruit blijft z'n werk doen en kan bij een lager vochtgehalte ook beter worden maar bij de hulpstoffen zijn er een aantal die kunnen oxideren waardoor ze slechter worden, het effect is dan dat kleuren veranderen en/of vervagen.Net zoals de rest van het forum.
Ikzelf heb er 4 weggegeven als een boxje voor mijn tennismaat en de andere 4 niet geschoten ivm de wind. Nog ff geduld dus. Kunnen ze nog een jaartje langer drogen. Vuurwerk is net als goede wijn...
Inmiddels niet meer verkrijgbaar toch?
Echt prachtig gedaan! Complimenten!Heel brute cakes hoor, zeker als je ze schiet met weinig wind...
Hier 3 cakes, weet niet meer precies welke. Eerst 10 tubes in I shape, daarna 2 cakes in V shape, en als laatste 10 tubes in ring shape gezet, gebaseerd op de opera house. Alleen dan voor 5 euro aan tubes, en nog een paar euro san elektrische ontstekers....
Overigens was het een test, en voor het mooie hadden de tubes wat schever moeten staan. Ze hebben een flinke spreiding, iets te grote spreiding om een mooi ring effect te krijgen. Nu lopen ze door elkaar heen.
Heel brute cakes hoor, zeker als je ze schiet met weinig wind...
Hier 3 cakes, weet niet meer precies welke. Eerst 10 tubes in I shape, daarna 2 cakes in V shape, en als laatste 10 tubes in ring shape gezet, gebaseerd op de opera house. Alleen dan voor 5 euro aan tubes, en nog een paar euro san elektrische ontstekers....
Overigens was het een test, en voor het mooie hadden de tubes wat schever moeten staan. Ze hebben een flinke spreiding, iets te grote spreiding om een mooi ring effect te krijgen. Nu lopen ze door elkaar heen.