Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Heb er 12, blijken allemaal golden age cakes te zijn genummerd van 1-8 uit 2018.
Zag er toevallig net eentje ontbranden hier op het plein, maar dit is de beste prijs/kwaliteits verhouding ooit voor mij!
Mooie oplichtende parels, goeie dreunen en spreiding. Heel blij mee.
Ah lekker hebberig.

Heb er 12, blijken allemaal golden age cakes te zijn genummerd van 1-8 uit 2018.
Zag er toevallig net eentje ontbranden hier op het plein, maar dit is de beste prijs/kwaliteits verhouding ooit voor mij!
Mooie oplichtende parels, goeie dreunen en spreiding. Heel blij mee.
Heel vet! Kan je even een foto maken van de cakes? Welk jaar komen ze?

Golden age? Is dat een omlabeling van de visions of ecstasy dan? Bij mij staat er wel gewoon visions of ecstasy op het label, en die van mij komen ook uit 2018 en zien er verder precies hetzelfde uit. Apart

Golden age? Is dat een omlabeling van de visions of ecstasy dan? Bij mij staat er wel gewoon visions of ecstasy op het label, en die van mij komen ook uit 2018 en zien er verder precies hetzelfde uit. Apart
Nee geen omlabeling, Golden Age bestaat uit 8 cakes

Wat super dik zeg! Bij welk filiaal heb je ze meegekregen? Wat super dik zeg! Bij welk filiaal heb je ze meegekregen? Gewoon een ontlede, maar volledige Golden Age Box gekregen voor 80 euro dan. Mooie deal!

Wat super dik zeg! Bij welk filiaal heb je ze meegekregen? Wat super dik zeg! Bij welk filiaal heb je ze meegekregen? Gewoon een ontlede, maar volledige Golden Age Box gekregen voor 80 euro dan. Mooie deal!
Zaterdagochtend om kwart voor 6 stond ik al in Woerden. Ja heel dik, gouwe ouwe bakken dit. :handsup:

Zojuist in leerdam geweest om deze cakes op te halen, blijkbaar zijn er teveel verkocht en zijn deze niet voldoende op voorraad voor alle voorbestellingen. Uiteindelijk het halve aantal meegekregen. Verder uiteindelijk geld terug gevraagd

Back
Bovenaan