Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ah lekker hebberig.Heb er 12, blijken allemaal golden age cakes te zijn genummerd van 1-8 uit 2018.
Zag er toevallig net eentje ontbranden hier op het plein, maar dit is de beste prijs/kwaliteits verhouding ooit voor mij!
Mooie oplichtende parels, goeie dreunen en spreiding. Heel blij mee.
Heel vet! Kan je even een foto maken van de cakes? Welk jaar komen ze?Heb er 12, blijken allemaal golden age cakes te zijn genummerd van 1-8 uit 2018.
Zag er toevallig net eentje ontbranden hier op het plein, maar dit is de beste prijs/kwaliteits verhouding ooit voor mij!
Mooie oplichtende parels, goeie dreunen en spreiding. Heel blij mee.
Mwah, bij een goede deal goed toeslaan heet dat, zoals al gezegd: ben er erg blij meeAh lekker hebberig.
Doe ik straks even voor je, batch 2018Heel vet! Kan je even een foto maken van de cakes? Welk jaar komen ze?
Nee geen omlabeling, Golden Age bestaat uit 8 cakesGolden age? Is dat een omlabeling van de visions of ecstasy dan? Bij mij staat er wel gewoon visions of ecstasy op het label, en die van mij komen ook uit 2018 en zien er verder precies hetzelfde uit. Apart
Zaterdagochtend om kwart voor 6 stond ik al in Woerden. Ja heel dik, gouwe ouwe bakken dit.Wat super dik zeg! Bij welk filiaal heb je ze meegekregen? Wat super dik zeg! Bij welk filiaal heb je ze meegekregen? Gewoon een ontlede, maar volledige Golden Age Box gekregen voor 80 euro dan. Mooie deal!
Oh ja, ik zie het nu in het archief hier. Maar dat is een hele andere box toch, of zijn dat dezelfde cakes die ook in de visions of ecstasy box zaten?Nee geen omlabeling, Golden Age bestaat uit 8 cakes
Hele andere box. Waarschijnlijk vonden ze die zonder doos en hebben ze ze gewoon als vision verkocht.Oh ja, ik zie het nu in het archief hier. Maar dat is een hele andere box toch, of zijn dat dezelfde cakes die ook in de visions of ecstasy box zaten?