Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Ik vind zelf de 100 net iets beter vanwege de brute finale. Ik upload ze beide even. Denk wel dat m'n vriendin ze over dwars heeft gefilmd maargoed...

Een ontzettend prachtige bak als ik het filmpje zo bekijk! Evenals de 100! Echt spijt dat ik deze afgelopen jaar niet heb gekocht! Aan de andere kant kan je je geld maar 1 keer uitgeven! Omdat ik deze nog niet had gezien op demo’s, heb ik afgelopen jaar overgeslagen! Eerst toch maar even de recensies afgewacht! Hij lijkt me zelfs spectaculairder dan de CT! Dit jaar in de herkansing ook voor de 100!

Evenals de 120 een prachtig stuk vuurwerk! Die Willows blijven echt lang groeien én hangen, niet normaal. Jammer dat er niet echt een passende finale in zit, maar dat is er zelf ook nog wel aan te knutselen. Hier ga ik ook zeker naar kijken aankomende jaarwisseling! Beauty!

Pfoee wat een schitterende doorlontboxen zijn dit zeg! Dit zijn echt met stipt de nummer 1 en 2 boxen op de Nederlandse markt ( de 100 en de 120 ). Schitterende effecten en echt GROOT! Ik hoop dat je dit in kwaliteit kan laten behouden, dan weet ik wel welke ik dit jaar ga aanschaffen.

Ghoost, wat voor camera gebruik je? Echt super dikke kwaliteit beeld en geluid.

Ook dit is een pareltje hoor. Zulke mooie grote effecten, genieten dit. Ik hoop van harte dat de kwaliteit het zelfde blijft, dan gaat dit zeker een hardloper worden onder de freaks. Wat een ding!

Hier een filmpje van dit BEEST
kijk eens naar die Willows vanaf 0:28... ooit zoiets gezien?

Die willows inderdaad...

Marchel, kun je niet een box maken zoals de Wonderful World, maar dan met deze willows (die vanaf 0:28)??? Daar zou ik best veel geld voor over hebben! Wat blijven die lang hangen zeg, niet normaal!

Back
Bovenaan