VIP Collection – Hoe het werkt

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding

De rechtstandige cakes kosten € 29,95 per stuk. Bij afname van 6 stuks bedragen deze cakes € 25,00 per stuk.
De waaiercakes kosten € 34,95 per stuk. Bij afname van 6 stuks bedragen deze cakes € 29,95.

U bent uiteraard vrij om te bepalen waaruit u kiest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om 5 rechtstandige i-shape cakes te bestellen en dit aangevuld met 1 waaiercake. De prijs is dan 5 x € 25,00 = € 125,00 + 1 x € 29,95 = € 154,95

vip_collection_cake2.jpg

vip_collection_waaier.jpg

vip_collection_box.jpg

Dit is een speciaal gemaakte doos. Tijdens het afsteken heeft u geen last van open- of dichtklappende bovenkanten.

vip_collection_box2.jpg

Dit is een speciaal gemaakte doos. Tijdens het afsteken heeft u geen last van open- of dichtklappende bovenkanten.

Wat een origineel idee.
De prijzen klinken best goed vind ik.
Afwachten op filmpjes om de effecten goed te kunnen zien :)

Volgens mij was dit ook dit jaar weer het meest genoemde min punt van de bekende boxen
20 Gr. Per schot €29,95 daar wordt ik blij van

Concept en de uitwerkingen zien er zoals hier gepresenteerd mooi uit, hopelijk worden dit jaar de grammen wel echt gehaald. Ben benieuwd naar eventuele demo-filmpjes ( uit NL ).

Zoals het er nu naar uit ziet zijn ze voor het eerst te zien op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal op 6 december, bij slecht weer op 7 december.

Erg mooi idee, ik twijfel alleen of de consument zich hier ook in gaat verdiepen. Met een goeie webwinkel uitleg zou dit wel kunnen. Voor de freak is dit wel ideaal zijn om zo zelf je doos samen te stellen.

Ben erg benieuwd naar de uitwerkingen/beelden.

Had zelf overigens niet gekozen voor een korting bij 6 artikelen maar bij 4 artikelen. 100 euro is denk ik voor veel mensen een symbolische grens.

Voor de freak is dit wel ideaal zijn om zo zelf je doos samen te stellen.

De freak stel sowieso zijn eigen doos wel samen ongeacht dit concept, wat ik een beetje saai vind overkomen is het uiterlijk maar dat is natuurlijk persoonlijk en daarom kijk ik ook hals rijkend uit naar de demo's waar deze box hopelijk in enkelvoud ( of maximaal tweevoud met voldoende tussenruimte ) in zijn geheel wordt geschoten en waarschijnlijk wordt ik zwaar verrast Frits en consorten een beetje kennende :)

De freak stel sowieso zijn eigen doos wel samen ongeacht dit concept, wat ik een beetje saai vind overkomen is het uiterlijk maar dat is natuurlijk persoonlijk en daarom kijk ik ook hals rijkend uit naar de demo's waar deze box hopelijk in enkelvoud ( of maximaal tweevoud met voldoende tussenruimte ) in zijn geheel wordt geschoten en waarschijnlijk wordt ik zwaar verrast Frits en consorten een beetje kennende :)

Het uiterlijk oogt inderdaad beetje saai. Maar als des te meer het echte mooie er in de lucht uitkomt
Zou je mij niet horen klagen. :)

Heren van Rubro en Zen kijken jullie even mee?
Zo kan het dus ook. Geen opgedreven adviesprijzen maar meteen een eerlijke prijs voor een 100sh en 150sh box.
Het mooiste is dat onderaan de streep je ongeveer hetzelfde betaald maar niemand zeurt om korting of heeft het uberhaupt over de prijs.

Wat een positiviteit in dit topic.

Moet toch niet positiever worden, want zoveel cakes hebben we ook weer niet ingekocht (hahaha)

gr

Edwin

De cake op het filmpje ziet er goed uit en eerlijk uit. Mooie effecten.
Het hele concept spreekt me wel aan, prijzen zijn ook in balans.

Dat betekend dus dat als het goed verkoopt. Je volgend jaar veel grote aantallen kan inkopen in china haha wat de prijs stijging drukt waardoor de cakes misschien een tijd op die prijs kunnen blijven haha :)

Back
Bovenaan