VIP Cake Y

Dit vond ik persoonlijk toch wel de beste cake in de VIP lijn. Vrij kort maar een zeer krachtige en brede waaier! Die blinkers zijn ook mooi, zonder blinkers zou het vrij kaal zijn.

Tempo is redelijk hoor. Als je dus een box samenstelt krijg je prettig tempo. Meeste reeds samengestelde boxen gaan mijn inziens iets te traag (m.u.v. de boxen van Royal). In dat opzicht is de VIP collectie wel geslaagd, want je kan de effecten kiezen die je zelf wil en het tempo zit er lekker in. Plus op basis van 150 schoten kom je op 1 euro per schot uit, wat een goede indicatie is voor een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.

Vond het geen verkeerde cake voor het geld.
Had er twee in een doorlontprojectje.
De eerste begint op 0:25 en de tweede op 0:54

-

Dit was een zeer mooie pot klopt ook qua prijs/kwaliteit verhouding dus met de volgende jaarwisseling staat hij zeker weer op het verlanglijstje

Deze koop ik niet meer volgend jaar, hij veel mij aardig tegen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij daarentegen vonden het echt een toppertje als einde van onze VIP doorlontbak! Ik had hem wel zodanig doorgelont dat de drie schoten met twee mines als eerste kwamen en de vijf schoten op het laatst wat iets meer geweld gaf. Hopelijk wordt het alfabet aan cakes uitgebreid!

Filmpje A-D-H-K-Y, mooist in HD Y dus pas op het einde van het filmpje:

Wat vond je er aan tegen vallen? Hij ziet er in mijn ogen prachtig uit, grote effecten, goede burst en een goed tempo. Ikzelf had hem dit jaar en ik vond het juist een topper!

effecten zijn wel goed, maar gewoon veel te snel. Dit tempo zou top zijn als hij meer schoten had.

Ik vond het een super cake wat Bram95 al zij het had grote effecten had een goede harde burst en tempo zat er lekker in. Dus voor de volgende jaarwisseling staat hij zeker weer op het lijstje

Laat ik mij anders verwoorden. De effecten zijn super, alleen het tempo is voor te snel. Of het aantal schoten moet omhoog :).

Laat ik mij anders verwoorden. De effecten zijn super, alleen het tempo is voor te snel. Of het aantal schoten moet omhoog :).

Daar zit wel iets in voor een bedrag van 34.95,- en 25 shots vind ik ook wel dat de aantal shots omhoog kan, niettemin blijft het gewoon een super waaiercake

Volgens mij heb ik het reservelont aangestoken, want de mijne begon met mines:rolleyes:
Los daarvan: een mooie waaier, maar je ziet dat bij twee salvo's het vrij dichtbij de grond al tot een uitspatting komt. Klein productiefoutje dus lijkt me..
Misschien is het een idee om behalve de mines het laatste salvo nog wat extra's mee te geven, zodat het er wat meer uitspringt als finale.

Ik ben het ermee eens dat 25 schoten voor 34,95 euro (met korting 30 euro) op het randje is. De I-shapes die ik had vond ik 100% de 25 euro waard.

Filmpje:

Als losse cake valt hij misschien wat sneller tegen, maar als afsluiter van de show na 4 I-shape cakes van de VIP collectie is het toch wel heel gaaf denk ik!

Back
Bovenaan