Villa Volta [Uitloop]

Artikelnummer: 318
Artikelnaam: Villa Volta
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

318_villa_volta.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat super gaaf dit zeg, echt van die hebbedingetjes, volgend jaar zeer op zoek naar deze dingen, de Wiggle Wiggle is ook zo gaaf haha. :D
Het kost inderdaad wel wat, maar ik vind het niet te duur, het is goed gemaakt. Ik beleef hier zeker weten genoeg plezier aan voor die ruime 2 euri's.

nee dat ding vond ik echt troep, ze hadden mij wel mogen zeggen dat je het op een gladde bodem moest zetten want ik legde hem op straatstenen en daarom ging ie niet draaien:angry:

Dat had je zelf ook kunnen bedenken;)
als je 'm in een gleuf legt o.i.d. zal ie niet gaan draaien nee.. maar gewoon op de stoep hoeft geen probleem te zijn.
Bij mij draaide hij wel, en klapte ook leuk uit elkaar!.. zag er leuk uit, en was het geld het zeker wel waard als je een beetje houdt van het specialere vuurwerk.

Wat super gaaf dit zeg, echt van die hebbedingetjes, volgend jaar zeer op zoek naar deze dingen, de Wiggle Wiggle is ook zo gaaf haha. :D
Het kost inderdaad wel wat, maar ik vind het niet te duur, het is goed gemaakt. Ik beleef hier zeker weten genoeg plezier aan voor die ruime 2 euri's.

Jonge, die Wiggle Wiggle kost dus 3,- en dan gaat hij 20 seconde, en dan ook niet eens "spectaculair" ofzo,

Dat had je zelf ook kunnen bedenken;)
als je 'm in een gleuf legt o.i.d. zal ie niet gaan draaien nee.. maar gewoon op de stoep hoeft geen probleem te zijn.
Bij mij draaide hij wel, en klapte ook leuk uit elkaar!.. zag er leuk uit, en was het geld het zeker wel waard als je een beetje houdt van het specialere vuurwerk.

ja ik had hem op straat gelegd ( op straatstenen ) en daar bleef hij haken

Ik lach me al suf bij zo'n filmpje, laat staan in 't echt! Gegarandeerd plezier met dit soort novelties op oudjaarsdag!

Back
Bovenaan