Viking

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1691
Artikelnaam: Viking
Netto Kruitgewicht: 435,6 gram
Aantal Schoten: 36 schots
Effectomschrijving: De viking knalt met al zijn geweld 36 schoten in waaiervorm eruit. Varriërend van 2 tot 6 verschillende richtingen.
Tijdsduur: 20 sec
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: 39,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1691_viking.jpg

Demo 2016:

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, deze ziet er wel heel dik uit op deze film zeg! Kicke bak, mooie combinatie van effecten, érg benieuwd naar de werkelijke prestatie.

Erg mooi! Staat op de lijst voor volgend jaar (Dit jaar geen ruimte in de kleine straat, inclusief bomen, voor waaiers)

Als die in het echt zo presteert als op dit filmpje dan komt 'ie er bij mij in. Prachtig waaiertje, past heel goed in een showtje. :)

oei, leuke waaier hoor. En iets beter geprijsd dan de medieval. Deze moet ik ergens onthouden. Ik mis hier op VWC een soort van verlanglijstje dat je producten gelijk kunt toevoegen. Dat terzijde trouwens.
greetzz

dit is er een op in de gaten te houden! vind hem net wat te duur. Goed rond kijken naar aanbieding of gewoon overstag gaan en toch de volle pot betalen!

Vond deze er wel uit springen bij de demo van Wolff vanavond! Grote boeketten, goed tempo, afwisseling. Met korting goed te doen!

Back
Bovenaan