[VIDEO & FOTOS] Emmerich in Lichterglanz

RedBaron

Pyroworld
In een ander draadje hebben we uitgebreid kunnen lezen dat de show niet helemaal gelopen is zoals de bedoeling. Toch heb ik (vind ik zelf) een mooie montage gemaakt.

De montage laat uitgebreid zien de voorbereidingen en de opbouw. Daarnaast hebben we de show met maar liefst vier cameras vast gelegd. Inclusief een camera op een van de pontons, wat zo nu en dan erg spectaculaire beelden opleverde!

Affijn genoeg gepraat, eerst maar eens wat fotos:

EMMERICH_L_F_SETUP_21-4-2007_014.jpg

overzicht van de 2 pontons
EMMERICH_L_F_SETUP_21-4-2007_094.jpg

een verzameling 10 en 12 inch bommen

EMMERICH_L_F_SETUP_21-4-2007_134.jpg

singleshots

EMMERICH_L_F_SETUP_21-4-2007_121.jpg

volgens mij past die daar niet in

EMMERICH_L_F_SETUP_21-4-2007_115.jpg

blijft een indrukwekkend gezicht al die grote pijpen bijmekaar

EMMERICH_L_F_SETUP_21-4-2007_045.jpg

Een verzameling Nico-Lunig bommen

EMMERICH_L_F_SETUP_21-4-2007_029.jpg

klein waaiertje

EMMERICH_L_F_SETUP_21-4-2007_076.jpg

blokken en kartons met bommen.

EMMERICH_L_F_SETUP_21-4-2007_124.jpg

Laat maar zakken die 10 inch bom.

EMMERICH_L_F_SETUP_21-4-2007_118.jpg

Girandola met een fluit en boeket effect

EMMERICH_L_F_SETUP_21-4-2007_047.jpg

een drukke en volle bedoeling

SHOW FOTOS:

EMMERICH_L_F_SHOW_21-4-2007_017.jpg

EMMERICH_L_F_SHOW_21-4-2007_035.jpg

EMMERICH_L_F_SHOW_21-4-2007_011.jpg

EMMERICH_L_F_SHOW_21-4-2007_021.jpg

EMMERICH_L_F_SHOW_21-4-2007_032.jpg

EMMERICH_L_F_SHOW_21-4-2007_012.jpg

EMMERICH_L_F_SHOW_21-4-2007_033.jpg

Meer fotos van de setup en de show kun je *HIER* bekijken. De gemonteerde video kun je *HIER* bekijken, veel kijk plezier!!

Ik wil bij deze de firma Laser & Fireworks, Hayo en zijn team bedanken voor de geweldige gastvrijheid. Ook kwa eten en drinken zijn we totaal niets tekort gekomen. Dit was prima verzorgt, eten in de vorm van een overheerlijke BBQ, en deze werd bedient door een uiterst vakkundige kok Theo!.

Laatst bewerkt:
Ik heb een filmpje van Afc Ajax gezien over Emmerich en nu jouw filmpje.
Met alle respect voor AFC Ajax maar jouw film laat een reeeler beeld zien.
Ik heb de show in Emmerich niet kunnen zien. Inmiddels is er van alles gezegd en geschreven. Vooral negatieve geluiden. En niet alleen Nederlanders maar ook Duitsers, waren zwaar teleurgesteld over de show.

Als ik onbevangen naar de film kijk en ik zou niet weten dat er zveel budget was voor de show zou ik laaiend enthousiast zijn. Het is een prima film en mooi vuurwerk. Wel moet ik eerlijk bekennen dat de pauzes lang zijn en dat er teveel gebruik wordt gemaakt van candles.
Maar er zitten ook hele fraaie dingen tussen.

De verwachtingen van iedereen waren (terecht) hoog geschapen. Jammer dat het voor de meesten niet is geworden wat er van werd verwacht.

Ik als thuiskijker kan toch genieten van deze film.
Het is weer een prachtige montage geworden. Zeker wat betreft de achtergronden en de impressies vooraf.
Het vuurwerk wordt ook zeer mooi in beeld gebracht.
Compliment voor jou Red Baron en alle mensen van Vuurwerkcrew en Pyroworld die hun stinkende best hebben gedaan deze dag.

Bedankt Red Baron voor het weer zo snel on line zetten van de film.
:cool:

Laatst bewerkt:
Ik heb een filmpje van Afc Ajax gezien over Emmerich en nu jouw filmpje.
Met alle respect voor AFC Ajax maar jouw film laat een reeeler beeld zien.
Ik heb de show in Emmerich niet kunnen zien. Inmiddels is er van alles gezegd en geschreven. Vooral negatieve geluiden. En niet alleen Nederlanders maar ook Duitsers, waren zwaar teleurgesteld over de show.

Als ik onbevangen naar de film kijk en ik zou niet weten dat er zveel budget was voor de show zou ik laaiend enthousiast zijn. Het is een prima film en mooi vuurwerk. Wel moet ik eerlijk bekennen dat de pauzes lang zijn en dat er teveel gebruik wordt gemaakt van candles.
Maar er zitten ook hele fraaie dingen tussen.

De verwachtingen van iedereen waren (terecht) hoog geschapen. Jammer dat het voor de meesten niet is geworden wat er van werd verwacht.

Ik als thuiskijker kan toch genieten van deze film.
Het is weer een prachtige montage geworden. Zeker wat betreft de achtergronden en de impressies vooraf.
Het vuurwerk wordt ook zeer mooi in beeld gebracht.
Compliment voor jou Red Baron en alle mensen van Vuurwerkcrew en Pyroworld die hun stinkende best hebben gedaan deze dag.

Bedankt Red Baron voor het weer zo snel on line zetten van de film.
:cool:

En bedankt voor de rest van de crew voor het leveren van de beelden :bye:

Het is ondanks de tegenvallende show toch een mooie film geworden. Dat is het plezier van het digitaal werken met dat soort dingen, je kunt het altijd erg mooi bewerken naderhand.
Moet zeggen, als je de pauzes dus zo weglaat is het echt niet slecht, maar helaas waren die pauzes er in werkelijkheid wel. Nogmaals puur zonde, bedenk even wat er allemaal nog tussen en na had moeten komen, die show was echt groot hoor. :wink:

Ik kan wel zeggen voor iedereen dat wij plezier hebben gehad in het vastleggen van deze show en het resultaat mag er wezen. Van meerdere hoeken vastgelegd en ook nog eens op een ponton zelf, erg gaaf. :)

Zo zie je maar weer, met een beetje goed monteer werk kan je er tog wat moois van maken, de show zelf was inderdaad niet egt denderend wat ik érg sneu vind voor Hayo en zijn team, ik had hun egt een knaller van een show gegunt.

De dag zelf was egt een topdag, eerst een paar van onze film/foto spots bekeken enz en daarna een flinke tijd bij de opbouw geweest wat ook erg leuk was om te zien. wat een hoeveelheid bommen (die helaas groot en deels zijn blijven staan)

Nadat we bij de opbouw waren geweest zijn we lekker wezen eten bij een griek in Emmerich, was ook egt gezellig. daarna mantronix afgezet bij het ponton en zelf naar de film/foto spots gegaan op verschillende plekken rond de Rijn.

Na de show nog even nagepraat etc en daarna ging een deel naar huis en de rest naar de mc donalds, ook daar weer zéér veel plezier gehad hehe.

Ronduit een topdag.

Als het vervoer meezit zal ik er ook zeker bij zijn op 1 september, want als je zag wat er de lucht in had moeten gaan, dat was egt een vracht en het had dus egt een hele dikke show moeten worden. wie weet 1 september?

Kruitsnuiver.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja bij het inzien van het filmpje vind ik dat ook niet tegen vallen.. het is prima gefilmd daar is niets op aan te merken hoor.. maar dat zijn we nu wel gewend goed gefilmde shows van de crew.... bedankt hiervoor mannen

Mooi filmpje geworden mensen :cool:

Maareh Moontan het is wel appels met peren vergelijken wat je doet. Een concert komt natuurlijk ook vele malen beter over als het gefilmd is met meerdere camera's. Je hebt vele malen meer keuze uit het materiaal. Wat ik gefilmd heb was uit het oogpunt van de neutrale toeschouwer en sja zoals het op mijn filmpje overkwam, kwam het ook over op het publiek + dat ik geen wide angle lens beschikbaar had voor de cam en er iets te dichtbij stond waardoor ik keuzes moest maken tussen de 2 boten, wat dan erg lastig is als op de ene boot wel vuurwerk afgaat en vervolgens op de andere weer niet. En ik heb natuurlijk het hele zaakje aan diggelen geknipt, want ik kan mn bandbreedte wel beter gebruiken :rolleyes:

Je hebt volkomen gelijk AFC Ajax.
Mijn opmerking was zeker niet bedoeld om jouw film naar beneden te halen integendeel. Ik ben altijd blij met de films waar je ons mee verrast.
VWC & PW hebben inderdaad veel meer mensen en camera,s en tijd tot hun beschikking. Dus je hebt gelijk : de vergelijking is niet terecht.
Wat ik wel wil zeggen is dat ik als niet toeschouwer een ander beeld krijg van de film van VWC en PW
groetjes
Moontan
:bye:

Nette fotos dan zie je toch dat er wat meer stond dan er is afgegaan volgens mij.

Het flimpje ben ik nu aan het downloaden

ja het is toch nog een leuke film geworden, maar het geeft zo wel een vertekent beeld.
Het is net wat afc ajax zegt bij zijn film zo zagen wij het.
En dat is toch iets anders ,maar des ondanks dat ga ik 1 sept wel weer heen ben toch nieuwschierig hoe de show werkelijk zou moeten zijn.

Is op 1 september dan een vervolg ofzo?
Ga er maar van uit dat hij dan goed is, dan is men al veel langer aan die computer gewend.
Film op 84% met slechts 118 kb/sec. ¬¬

Ik zal er op 1 september ook weer zijn. Heb er toch wel vertrouwen in dat het dan goedkomt. En dat stadsfeest is ook altijd leuk en ook altijd wat minder massaal bezocht.

Ok, dat is dan goed nieuws.
Nadat ik de film heb bekeken kijk ik er toch anders tegenop.
Er zaten wonderbaarlijk mooie shells tussen, dus het is nog steeds zonde dat niet alles af is gegaan.
Er zijn saaie nutteloze stukjes.
Toch zijn er gedeeltjes bij die veel aangenamer zijn om naar te kijken, enkel en alleen omdat er een camera bij was die het beter heeft kunnen filmen.
Goed werk, misschien moet Pyroworld reclame's gaan maken.:wink:

schitterende fotos en film bedankt maakt mij humeur na een mislukte zware dag opbouwen toch weer een beetje goed

Back
Bovenaan