RedBaron
Pyroworld
In een ander draadje hebben we uitgebreid kunnen lezen dat de show niet helemaal gelopen is zoals de bedoeling. Toch heb ik (vind ik zelf) een mooie montage gemaakt.
De montage laat uitgebreid zien de voorbereidingen en de opbouw. Daarnaast hebben we de show met maar liefst vier cameras vast gelegd. Inclusief een camera op een van de pontons, wat zo nu en dan erg spectaculaire beelden opleverde!
Affijn genoeg gepraat, eerst maar eens wat fotos:
overzicht van de 2 pontons
een verzameling 10 en 12 inch bommen
singleshots
volgens mij past die daar niet in
blijft een indrukwekkend gezicht al die grote pijpen bijmekaar
Een verzameling Nico-Lunig bommen
klein waaiertje
blokken en kartons met bommen.
Laat maar zakken die 10 inch bom.
Girandola met een fluit en boeket effect
een drukke en volle bedoeling
SHOW FOTOS:
Meer fotos van de setup en de show kun je *HIER* bekijken. De gemonteerde video kun je *HIER* bekijken, veel kijk plezier!!
Ik wil bij deze de firma Laser & Fireworks, Hayo en zijn team bedanken voor de geweldige gastvrijheid. Ook kwa eten en drinken zijn we totaal niets tekort gekomen. Dit was prima verzorgt, eten in de vorm van een overheerlijke BBQ, en deze werd bedient door een uiterst vakkundige kok Theo!.
De montage laat uitgebreid zien de voorbereidingen en de opbouw. Daarnaast hebben we de show met maar liefst vier cameras vast gelegd. Inclusief een camera op een van de pontons, wat zo nu en dan erg spectaculaire beelden opleverde!
Affijn genoeg gepraat, eerst maar eens wat fotos:

overzicht van de 2 pontons

een verzameling 10 en 12 inch bommen

singleshots

volgens mij past die daar niet in

blijft een indrukwekkend gezicht al die grote pijpen bijmekaar

Een verzameling Nico-Lunig bommen

klein waaiertje

blokken en kartons met bommen.

Laat maar zakken die 10 inch bom.

Girandola met een fluit en boeket effect

een drukke en volle bedoeling
SHOW FOTOS:

Meer fotos van de setup en de show kun je *HIER* bekijken. De gemonteerde video kun je *HIER* bekijken, veel kijk plezier!!
Ik wil bij deze de firma Laser & Fireworks, Hayo en zijn team bedanken voor de geweldige gastvrijheid. Ook kwa eten en drinken zijn we totaal niets tekort gekomen. Dit was prima verzorgt, eten in de vorm van een overheerlijke BBQ, en deze werd bedient door een uiterst vakkundige kok Theo!.
Laatst bewerkt: