Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gisterenavond bekroop mij toch wel het gevoel "was het nu maar 31 december". Windstil, heldere donkere lucht, de ideale omstandigheden voor 31 december. Het was dat ik niks meer heb liggen maar anders had ik stiekem wat de lucht in gejaagd. Kreeg direct weer de kriebels om je thread erbij te pakken en ik heb me bijna 2 uur lang zitten te vergapen aan je beeldmateriaal. Steeds weer genieten man ! Het totale plaatje klopt in je filmpjes en compilaties, mooie en afwisselende producten, de entourage erom heen en als klap op de vuurpijl je commentaar. Werkt zo aanstekelijk. Ik hoop echt dat we die sfeer en dat magische gevoel aan het eind van dit jaar allemaal mogen beleven. Laat de filmpjes maar komen RaideR, ga zo door.
Heerlijk om te lezen dit! Berichten zoals dit motiveert mij ook weer om lekker door te gaan met filmen en het delen!
Er komen nog een hoop video's aan, en dit jaar gaan we natuurlijk helemaal los!
Dus we gaan ZEKER zo door!
Dank je voor al die mooie filmpjes die je hier post. Vind het live commentaar ook altijd erg leuk om te horen, geeft echt dat oud en nieuw gevoel bij mij. Woooww, Whaaaa, Sooooow!! Verder ook altijd goede kwaliteit video materiaal met heldere kleuren en goede camera afstelling voor de opnames! Kortom, een genot om iedere keer weer naar te kijken.
grtz.
Soms moet je gewoon even wat testen, komen diverse producten voorbij:
Mocht je er niet uit komen... en eventueel voor een andere camera kiezen dan heb ik er hier wat op een rijtje voor je: