Video/foto topic van RaideR

"Heb ik er nog 1 van" zegt die op het eind, haha wat een baas. Perfect weertje was het ook hé. manman erg mooi

Ja was geweldig stook weer! Ja we hebben er nog 1 over voor dit jaar :D! Toch niet alles kunnen stoken dit jaar ivm de situatie, maar deze staat er toch mooi op!

Inderdaad heerlijk dat enthousiasme! Het haalt het kind weer naar boven bij ons hè dat vuurwerk, haha. Je filmpjes geven ook altijd een goed beeld, ik baseer veel van mijn keuze o.a. veel op jouw filmbeelden. Keep up the good work!

Helemaal mee eens met de heren hierboven, geweldig om enthousiasme iedere keer weer te horen. Daarvoor is vuurwerk bedoeld!

Kan mij hier ook alleen maar bij aansluiten. Mooie films met geweldig commentaar en sfeer.

Heren dankjewel weer voor de fantastische complimenten!

Hopelijk kan ik nog jaren dit soort video's voor jullie (en mijzelf :cool:) blijven maken!

Heren dankjewel weer voor de fantastische complimenten!

Hopelijk kan ik nog jaren dit soort video's voor jullie (en mijzelf :cool:) blijven maken!

Kan sowieso weer als alles weer normaal wordt, want ik heb 2? jaar geleden ook enorm van je beelden uit Valencia genoten:p.

Fijn om hier weer een update te zien zeg, top. Bedankt voor weer een top film met een erg mooie box.

Bedankt iedereen weer voor de complimenten! Zoals altijd wordt het ontzettend gewaardeerd :D!

Vanavond zal ik de demo van Magnum livestreamen en uiteraard volgen nadien de losse productfilms.

Back
Bovenaan