Video/foto topic van RaideR

De beste wensen Raider. Vanmiddag om 14:00 uur de compilatie via de tv gekeken. Ik was al bang dat we dit jaar geen compilatie van jou zouden zien, maar dit is een aangename verrassing. Echt even heerlijk van genoten en jouw enthousiaste reacties zijn gewoon erg aanstekelijk, geweldig man. Ook komen er weer flink wat toppers voorbij, wat ervoor zorgt dat ik bij het kijken van de compilaties altijd even een notitieblok erbij pak. Erg fijn weer en laten we hopen op een beter (vuurwerk) jaar met nog meer prachtige filmpjes.

Allereerst: de Beste Wensen!

Man, wat was deze compilatie, ondanks dat het wat minder was, genieten zeg! Had hem naar de TV gestreamt en genoten van elke seconde, TOP! Kun je de luchtbeelden van die helicopter niet opvragen? Haha. Enige minpuntje wel is, is dat mijn wishlist alleen maar langer is geworden! Is dat erg? Nee want dit jaar gaan we los als nooit tevoren!

Agreed, weer mooie WC momentjes gehad met deze compilatie :).

Nieuwsgierigheid vraag: oude voorraad of via via de producten geroggeld?

Hele mooie compilatie met prachtige producten. Wat lekker als er zo weinig wind is. Mooie effecten en prachtig dat gesnipper steeds in beeld :p
De producten van Vuurwerkmania vallen toch wel op, mooie bakken hoor ...

Hele mooie compilatie met prachtige producten. Wat lekker als er zo weinig wind is. Mooie effecten en prachtig dat gesnipper steeds in beeld :p
De producten van Vuurwerkmania vallen toch wel op, mooie bakken hoor ...

Mania en Vuurwerktotaal, beide gigantisch goed.

Dank je wel RaideR voor de prachtige compilatie. Het was weer genieten. Je enthousiaste commentaar werkt ontzettend sfeer verhogend. Zo hoort Oud en Nieuw te zijn, gezelligheid en een mooie apotheose van maanden kriebels en voorbereiding. De blik staat bij mij alweer op 2021 gericht, mede dankzij je film. Nogmaals dank.

PS : Tijdje geleden dat ik de X30 fontein van Cafferata op een straatfilmpje heb gezien, maar wat blijft dat een vet ding zeg.

Ik ga deze van de week eens op mijn gemak bekijken. Maar jou filmpjes kennende en de eerste reacties hier beloven veel goed. Thnx man:applause:

Bedankt iedereen voor de leuke reacties!

Alle losse video's volgen ook nog, ik heb ook nog een hoop van 2019/2020 niet geupload.....

Genoeg moois om naar uit te kijken dus :)!

Beste Pyroblom aka RaideR,

Dit was voor mij een van de beste compilatie van 2020-2021. Samen met PyroTeamDelft en PyroTeamUtrecht waren jullie de enigste met gewoon legaal vuurwerk :wink:. Ik heb diverse compilatie gekeken en ben verbaasd over hoeveelheid illegaal blokken, shells en zware knallers in de compilaties. Daarnaast de leeftijd die je hoort. Hoe kunnen ze er allemaal aan? Ik snap het echt niet:frusty:. Ik ben blij dat jullie het gewoon bij legaal houden. Ga zo door:D

heerlijke compilatie man! Wat hebben jullie goed kunnen stoken, ik had dit ook graag gewild op deze manier. Lekker bezig, veel mooi spul ertussen. Ook al de jackal buzzard die faalt, slechte batch geweest dit jaar. Echt goede sfeer weer!

heerlijke compilatie man! Wat hebben jullie goed kunnen stoken, ik had dit ook graag gewild op deze manier. Lekker bezig, veel mooi spul ertussen. Ook al de jackal buzzard die faalt, slechte batch geweest dit jaar. Echt goede sfeer weer!

Ja die jackal buzzard was hit or miss zegmaar..... Nog bijna een stok op m'n hoofd ook......

Ja we zijn heel blij dat we nog wat hadden, anders was het toch wel even flink anders geweest.

Iedereen BEDANKT weer voor de leuke reacties! We zitten al over de 2000 views op youtube met de compilatie dus gaat lekker :D!

Vandaag tijd voor 1 van de toppers van afgelopen jaarwisseling.

Geweldig harde burst en schitterende kleuren die breed vallen, aanrader!

Vandaag tijd voor 1 van de toppers van afgelopen jaarwisseling.

Geweldig harde burst en schitterende kleuren die breed vallen, aanrader!

"Heb ik er nog 1 van" zegt die op het eind, haha wat een baas. Perfect weertje was het ook hé. manman erg mooi

Back
Bovenaan