Video/foto topic van RaideR

Mooi ding inderdaad! Volgens mij uit de collectie van Vuurwerkmania dit jaar? Of ik kijk niet goed, dat kan ook.

Vandaag heb ik voor jullie een 13 shots cake met harde bursts van het merk Pyrostar, leuk in de aanbieding op de gok genomen in BE en viel niet tegen!

Vandaag de waaiercake Scorpione van Broekhoff!

Hij was ontzettend indrukwekkend in de straat, echt een topper!

Hahah élk, maar dan ook echt élk filmpje zit wel een uitroep van enthousiasme. Je moet een soundboard maken: Van 'Joehoee' tot 'sooowww'.

Mooie films!

Erg leuke films allemaal waarvoor dank. Mooie collectie heb je gehad.
En dat enthousiasme is schitterend.

Nee dat is geen fout, dat heb ik gemaakt als 'eindscherm' zodat kijkers andere video's van mij te zien krijgen :D!

Tijd voor een leuke serie cakes, de Pyro Bandits van Wolff (Shaft, Shogun Warrior, Heroes en Cruelty). Enjoy!

Laatste stook sessie :(, zullen nog wat losse films volgen maar dan is het op :)! Gelukkig is het alweer bijna Oud en Nieuw!

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! Wat een fantastische box is dit! Schitterende effecten, perfect tempo en fijne afwisseling.

Voor mij de box van het jaar!

WOW, wow, wow! Wat een bizarre cakes waren dit zeg! Sommige boeketten waren echt MEGA! Een stookmaat van mij had er ook een paar meegenomen dus sommige zijn dubbel. Enjoy dit geweldige assortiment (2017 batch):

Back
Bovenaan