Video/foto topic van RaideR

Hierbij de finaleshow van de Kanonslag, werden een aantal mooie producten in gebruikt!

Weet iemand de naam van de cake met rode en witte blinkers rond 1.15?

Dankjewel! Vind het zelf ook leuk om ervoor te zorgen dat ik de beste kwaliteit lever en deze nieuwe camera helpt mij daar goed bij :D!

Hierbij onze collectie voor dit jaar, wordt weer genieten!

Veel plezier allemaal vandaag, geniet ervan :)!

DSC03319.jpg

DSC03320.jpg

DSC03321.jpg

DSC03354.jpg

Hallo vrienden! Fijn oud en nieuw gehad?

Ik zeker wel! Weer hebben we onszelf overtroffen met een grote hoeveelheid (hierboven te zien).

Ik heb ontzettend veel gefilmd, volgens mij rond de 130 films die ik even door moet spitten.

Binnenkort zal hier een mooie compilatie van komen, houd het Youtube channel in de gaten!

Voor nu, een heerlijk geslaagd projectje met 2x Daisy Beam en 1x Cake D van de Brutal Box, geniet ervan en subscribe op mijn channel voor alle nieuwe video's!

Daar is hij dan, de vuurwerk compilatie Oud en Nieuw 2016 - 2017 Ontzettend genoten dit jaar en dat wil ik graag met jullie delen!

Heel veel siervuurwerk dit jaar, het weer zat mee en de aanstekers deden hun werk :)! Enjoy en laat even weten wat je ervan vind.

Gedurende komende tijd ga ik nog HEEL VEEL losse filmpjes uploaden van alle producten (meer dan te zien is in deze compilatie) dus houd mijn kanaal en dit topic in de gaten!

Super filmpjes hoor.

Kwam gister op Youtube je compilatie tegen. Helemaal top zeg. Veel nieuwe producten en goede kwaliteit gefilmd. Mooi om wat dingen te vergelijken. Allermooiste is natuurlijk dat enthousiasme, heerlijk om te zien/horen dat je er zo van geniet.

Super filmpjes hoor.

Kwam gister op Youtube je compilatie tegen. Helemaal top zeg. Veel nieuwe producten en goede kwaliteit gefilmd. Mooi om wat dingen te vergelijken. Allermooiste is natuurlijk dat enthousiasme, heerlijk om te zien/horen dat je er zo van geniet.

Ja, dat enthousiasme krijg je er gratis bij :D! Gaat volledig automatisch, bedankt voor je compliment! Daar doen we het natuurlijk een beetje voor :).

Heerlijke beelden hoor, bedankt daarvoor. En wat een dikke collectie zeg.

Back
Bovenaan