Heavy Legend 16

Dit ding is zo een ongelofelijke topper! Grootte van de boeketten is super en vooral die salutes, was een klappen! Misschien dit jaar maar een karton :D

Deze zag dit keer ook voor het eerst. Wat mij opviel waren die salutes die echt oorverdovend waren. Niet normaal zeg.

Had weer de Heavy Legend set (16/36/49sh geloof ik) en deze presteerde prima. Leuk apart blokje voor tussendoor :)

20121228_101805.jpg

20121228_101653.jpg

20121228_101706.jpg

lang getwijfeld tussen een karton gate of heaven 1 van Royal, toch maar voor de heavy legend 16sh gegaan, had deze al eerder gehad dus wist wat ik kon verwachten.

Salutes hebben wel de overhand in dit blokje, goede knallen!

cakes hebben uitvouwbare flappen aan de onderkant.

Vergeleken met de andere heavy legend cakes, vind ik bij de 16sh de salutes toch het hardste.

Karton 24/1.

Bij veel winkels zit je rond de 5 a 6 euro per cake, dikke aanrader wat mij betreft!

Wij waren hierover ook niet ontevreden. Een gouwe ouwe die nog altijd lekker presteert. Voor zo'n klein bakkie en klein prijsje echt een aanrader wat mij betreft.

Ik kan me even niet herrinneren of ik deze nou al eens gehad heb, maar het lijkt me wel eens tijd om 'm aan te schaffen. Voor die €4,95 kan je echt niet tobben! De blinkers zien er goed uit, de salutes klinken hard en wat ik helemaal een pluspunt vind tegenover de Gate of Heaven 1; is de tijdsduur van deze cake. Hij duurt voor dat geld ook nog eens lekker lang! Heerlijk stookvoer voor de vooravond.

Ik kan me even niet herrinneren of ik deze nou al eens gehad heb, maar het lijkt me wel eens tijd om 'm aan te schaffen. Voor die €4,95 kan je echt niet tobben! De blinkers zien er goed uit, de salutes klinken hard en wat ik helemaal een pluspunt vind tegenover de Gate of Heaven 1; is de tijdsduur van deze cake. Hij duurt voor dat geld ook nog eens lekker lang! Heerlijk stookvoer voor de vooravond.

Deze is nu geen 4.95 meer. Eerder 5.50-7-50

Ook voor mij weer een karton van deze dit jaar, het karton afgelopen jaar was heel goed bevallen. Hele goede budget cakes.

Ik ga het proberen een heel karton heavy legend 25 door te lonten en te schieten. Iemand dit met de heavy legend 16 ooit geprobeerd?? En hoe was het resultaat?

Back
Bovenaan