[VIDEO] Aftellen naar 2022 - VWC Countdown

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Het is er weer eens tijd voor, proef de sfeer en laten we lekker knallen in de countdown dit jaar! :cool:

Wat een geweldige countdown compilatie. Altijd al genoten van de countdown compilaties maar dit is ook weer een hele fijne. Dat brengt de sfeer er alvast goed in zo!

HEERLIJK. Wat een genot om dit filmpje te bekijken zeg. Komen veel bekende top producten in voor. Filmpje had van mij nog langer mogen duren :p

Is al die extra vrije tijd, door de lockdown, toch nog ergens goed voor geweest. :wink: :p Bedankt voor de zeer sfeer verhogende beelden!

Wat een fijne trailer weer. Doet me het gevoel van paar jaar geleden weer krijgen. Lekker hoor!

Heerlijk die trailer. Zit weer erg strak in elkaar. Perfecte timing ook om vanuit dat sterretje te gaan naar het aansteken van de lontjes. Eerst even dat geluid laten horen en dan de muziek instarten. Daar is goed over nagedacht. :droolthum

Heerlijke beelden zeg! De kriebels komen goed boven nu, de meest sfeervolle maanden van het jaar zijn weer aangebroken!

Heerlijke beelden! Sfeerverhogend en geeft me het gevoel dat het seizoen eindelijk begonnen is.
Thanks!

Wat een prachtige trailer heb je gemaakt Mattenfreak. Mooie overlappingen iedere keer. Bedankt en hopelijk krijgen we dit weer vaker te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan