Vette Marja

ok thnx, maar dat de resten van die mine niet op de auto's komen.
Er staat dat je 18 meter afstand moet nemen,
maar ik kan max 4/5 meter afstand nemen.

Ik denk dat wij in een soortgelijke straat wonen. Dit jaar heb sowieso een vuurwerkbril op, net zoals alle toeschouwers. Dus dat zou ik in ieder geval gebruiken. 4 meter is inderdaad misschien wat weinig. Ik heb iets meer ruimte alleen zit ik erover te denken deze ergens anders af te steken i.v.m. de veiligheid. Heb namelijk ook nog een aantal bomen in de straat.

Om heel eerlijk te zijn... na alle filmpjes had ik er meer van verwacht. Mooi ding, maar gaat er volgend jaar niet meer bij zitten.

Dit was een erg mooi product, maar moet nog even zien of ie er volgend jaar weer bij zit. De buurt vond hem trouwens ook erg mooi:)

Persoonlijk had ik er ook meer van verwacht. De mine was indrukwekkend maar ik had er misschien te veel van verwacht. Maar voor de prijs hoef ik hem niet te laten dus het blijft een aanrader.

Deze deed het dit jaar wederom perfect.
Ik had er 3 in w-shape staan.
Je ziet de mensen kijken, ooh een fontijntje, maar dan die heerlijke doffe dreun.
Voor het geld echt een top product.

had er 2, maar 1 was al genoeg, ik had er ook dus TE veel van verwacht.

Nee, dit is niks voor mij.

Ik had hem al een aantal keren gezien en vond hem vannacht ook weer super. Misschien wel de fontein iets hoger dat zou hem in het begin wat spectaculairder maken.

Dit was echt een superdingetje:)
Zette 'm neer na een aantal mooie cakes dus iedereen keek van,, huh, nu ineens een fonteintje?:p
Maar toen kwam die indrukwekkende, overweldigende mine.. gewoon geweldig! Die doffe dreun lieten heel wat reacties horen langs de kant:)
Heerlijk!

Hahaha, hier ook die reactie. Geweldig om dit af te steken bij mensen die 'm nog niet kennen, maar ook ik was weer blij verrast. Wat een flutfonteintje... en wat een brute brede hoge goudmine! Deze hoort er gewoon elk jaar bij.

Hij was weer geweldig! Het is en blijf een apart ding, en zooo goed!

Zie hier (vanaf 1.30)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hmmm, was wel aardig, maar 9,50 is toch een te hoog prijskaartje vind ik. Had er 2 en volgend jaar ga ik toch voor andere dingen.

Afgestoken na eerst een aantal grote cakes te hebben afgestoken. De reacties zeggen genoeg!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Daarna meteen nog een afgestoken. Geen verrassing meer, maar de reacties blijven leuk!

+ YouTube Video

Toppotje!
Stak hem af in een vrij smal straatje en iedereen stond te kijken van,
Oh de zoveelste fontein, totdat er een dikke gouden mine de lucht in wordt geblaft en de hele straat verlicht is onder een dik goud deken. publiek genoot ervan maar ik nog meer.

Back
Bovenaan