Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien een optie/idee om bij elke vuurwerk winkel en winkeliersdemo posters en/of flyers van de vuurwerk federatie te verspreiden? Zodat elke klant en/of bezoeker van de demo de website kan vinden.
Daarnaast misschien een poster en/of flyer om de vuurwerkpetitie van vuurwerkcheck onder de aandacht te brengen?
Dan bereik je in mijn ogen elke vuurwerkliefhebber en zullen de meldingen en handtekeningen aardig snel oplopen.
Op zich een goed idee, maar wel lastig te realiseren want dan zou je naar elke demo toe moeten om daar flyers op te hangen. Echter is dat, in mijn ogen, ook niet het hoofddoel. Het gaat er met het plaatsen van deze berichten vooral om dat je mensen bereikt die niet (actief) met vuurwerk bezig zijn om hen te laten zien dat er helemaal niet zoveel tegenstand is tegen vuurwerk als de media doet voorkomen.
Als je het artikel dus in een paar bladen zou kunnen plaatsen zou top zijn!
Voorbeeldbericht aangepast.
Goed bezig, magnolia. Houd jij zelf in de gaten of de door jou aangeleverde berichten op de site worden geplaatst en, heel belangrijk, of ze ook in de papieren krant komen? En meldt jij dan hier dat je succes hebt gehad? De papieren kranten van de Persgroep-bladen verschijnen doorgaans op woensdag of donderdag, volgens mij. Je kunt die papieren kranten inzien op de desbetreffende site.
Overigens heeft mijn op de site van de Arnhemse Koerier geplaatste bericht de papieren krant helaas niet gehaald. Almelo's Weekblad en Rhenens Betuwse Courant hebben er zelfs niets mee gedaan.
Goed gezien, Niels. Met preken voor eigen parochie schiet je uiteindelijk niet heel veel op.
Het grootste deel van Nederland zit niet op vuurwerkfora, volgt geen FB-pagina's over vuurwerk en verschijnt al evenmin op demo's. Maar vindt het wel leuk als er op oudjaarsdag (zo veilig mogelijk) vuurwerk wordt afgestoken in de eigen straat/buurt. Die massa moeten we bereiken, dat zijn namelijk de mensen die inderdaad voortdurend met halve waarheden en hele leugens wordt bestookt via de massamedia.
Voor de gemeente Emmen heb ik het artikel gestuurd naar Emmen.nu en de ZuidOosthoeker.
Zodra ik meer weet zal ik het melden.
Leuk detail over het AD onderzoek:
In heel Drenthe en Flevoland is een meerderheid tegen een verbod.
Overijssel overigens ook (Zwolle en Borne staan als neutraal, maar zijn 45% voor en 52% tegen een verbod)
In Noord Holland, Friesland, Groningen en Limburg is overal waar voldoende gegevens bekend zijn de meerderheid tegen een verbod.
Het noorden en (noord)oosten en het (uiterste) zuidoosten zijn dus de grootste pro-vuurwerk gebieden.
Mijn gemeente (Emmen) doet het overigens goed: 78% tegen een verbod.
Eddy.
Wow, wat een geile kop boven het artikel in de ZuidOosthoeker:‘Bijna heel Emmen tegen vuurwerkverbod’ Zelf gemaakt, Eddy?
Hoe dan ook: bedankt AD, voor het bieden van deze kans voor open doel
@magnolia: good job!
@Martin1978: onder meer via (sites van) alle huis-aan-huis-bladen in Nederland.
En waar bereik je die mensen, die het leuk vinden als er op oudejaarsdag vuurwerk wordt afgestoken in de eigen straat en buurt?
Ik denk dat die mensen zelf waarschijnlijk ook vuurwerk gaan kopen....
Ook De Schakel van Barendrecht is aangeschreven. Nu maar hopen dat ze het gaan overnemen. Ik houd jullie op de hoogte!
Edit: Ook Het Zuiden in Barendrecht is geschreven.
Edit 2: En ook de derde (ditmaal online platform) is geschreven: Barendrechtnu.nl
Met dank aan fireworkaddict:
Al ruim 13.000 meldingen op meldpunt voor behoud vuurwerktraditie
https://edestad.nl/deel-je-nieuws-a...-meldpunt-voor-behoud-vuurwerktraditie-520722