heho
VWC lid
Eigenlijk is voor de verwachtingen het Ronde Tafel Gesprek niet heel bepalend. Begrijp me niet verkeerd, het Gesprek zelf was héél belangrijk en aan de hand van de toon van bepaalde Politici en de soort gestelde vragen kon je al aardig aanvoelen hoe een ieder in de wedstrijd zit.
Veel belangrijker was het Commissie Debat dat een dag later plaats vond in het verlengde van het Ronde Tafel Gesprek. Daar heb ik een redelijk uitgebreid verslag van gemaakt en hier op het Forum geplaatst incl. link om dat Debat evt. terug te kijken. Je vindt mijn verslag hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...urwerkverbod&p=1259445&viewfull=1#post1259445
De volgende stap is het Plenaire Debat in de Tweede Kamer. Vooralsnog staat dat voor volgende week in de planning.
Ik begrijp dat het rondetafel gesprek geen doorslaggevende factor gaat zijn, maar het was wel de 1e keer dat ik zag dat er eerlijk maar alle kanten gekeken leek te worden. En inderdaad had ik het idee dat dat daar heel zinvol was. De mensen van groen links en Partij van de dieren staan toch niet open voor argumenten, dat is ook wel duidelijk geworden, maar de rest zeker wel denk ik.
Er kleven gewoon heel veel nadelen aan een totaalverbod, dus dat zie ik de komende jaren nog niet van de grond komen. #wishfulthinking