Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
vin ik toch wel een betje te prijzig 125 euro voor iets wat waarschijnlijk egt niet top ismantronix zei:Ander nieuws is dat we zeer waarschijnlijk rentengs mogen gaan verkopen:
100.000 klappers. De prijs zal komen te liggen op 125.- euro per stuk.
Naam: Little General!
Kruit: SP
Verpakking: 5 stuks per pakje
Afmeting: 20x85mm
let op,vroeger mocht het geluid niet hoger komen dan 153 db.
Nu mag het geluid gemeten, tussen de 153 en 156 db zijn.
Nou zal je denken,ach 3 db,maar zo werkt het niet.
De meting wordt nu volgens een engelse manier gedaan waardoor het gemiddelde van meerdere metingen wordt genomen.
Daardoor zal er atijd een positief resultaat uit komen.
Eerder waren de zwaarste knallers ± 148 db om het risico van de test te mijden, nu dus ± 155 db!!
Mattenfreak zei:Ik wil bij deze even een quote maken van iemand van Holland Shooter, deze heeft het over een nieuw knalartikel met beetje info en wat informatie over de decibellen.![]()
Jupilerfreak zei:Bloody sky
49 Schots flowerbed (500 grams netto kruitvulling)
Groot waaiervormig flowerbed met 500 grams netto kruitvulling.
Schiet 49 zware kogels met felle knetterende rode staarten hoog de lucht in, waar ze met harde doffe knallen in een krachtige zee van knetteren en sprankelende sterren uiteen knallen.
Dit behoort tot de groep zwaar vuurwerk, dat tot op heden in Nederland altijd verboden is geweest. Door een aanpassing in de wet, ter voorkoming van illegale invoer van dit zware vuurwerk, kunnen wij U dit nu legaal aanbieden.
€ 59,50
even van site gehaald die ik nog kon.