Grizmo Raizor
VWC lid
Beste Grizmo Raizor
Ik reageer niet snel op punten over prijzen enz maar dit verhaal klopt totaal niet:
Op de eerste plaats staat het Pos Systeem helemaal los van Gbv/Weco en huur je bij een bedrijf net zo als de kassa,s die wij huren in Almere en weer gekoppeld zitten aan pos.
Tevens kan ik je vertellen dat wij als winkelier alles zelf kunnen invullen in het Pos Systeem hier zit niets maar dan ook niets in over prijzen of prijzen die vast staan of worden gezet door Gbv/Weco dit is allemaal handwerk zo als online prijzen en aanmaken van artikelen enz enz.
Tevens kunnen we ook gewoon op onze winkeliers site alles aanpassen geen enkel probleem want de werkt gekoppeld met me voorraad systeem.
Sorry maar ik kon het niet laten om hier toch een reactie op te geven.
En je kan me altijd contacten en dan zal ik het je laten zien geen enkel probleem.
Dennis
Hoi Dennis,
bedankt voor je reactie. Nu zie ik dat jullie zelf een eigen website hebben waarbij jullie dan ook vuurwerk aanbieden van o.a. Weco/GBV/EVO. Ik schrijf extra 'O.a.', omdat jullie naast deze merken ook nog andere merken aanbieden. Enfin, jullie webiste is niet de 'standaard' website dat Weco hanteert, er zijn op het eind van het jaar heel veel winkeliers die allemaal dezelfde type webiste met idem dito layout hebben en die ook allemaal hetzelfde aanbieden. Ik doelde dan ook met name op deze winkeliers.
Misschien dat ik niet erg duidelijk overkwam, soms veronderstel ik dingen die niet juist zijn. Gelukkig zijn er dan mensen die mij kunnen corrigeren.