Verlanglijst 2017/2018

Voor al die scherpe prijzen is het lastig om het vuurwerk te laten liggen. Enne... Geld heb je nooit teveel :D
Avond gaan we met meerdere buurtjes en vrienden vieren en deze hebben vanwege het succes van vorig jaar aangegeven mee te willen betalen. Al moet ik het wel eerst voorschieten maar dat is voor mij geen probleem ;) Wat ook heel fijn is dat deze personen mee willen helpen met het vervoer en opslag, anders zou ik de 25kg regeling ruim overtreden. Ik wil deze collectie absoluut niet kwijtraken.

En wees maar niet bang over de nieuwe producten, die gaan er zeker komen :)

Voor al die scherpe prijzen is het lastig om het vuurwerk te laten liggen. Enne... Geld heb je nooit teveel :D
Avond gaan we met meerdere buurtjes en vrienden vieren en deze hebben vanwege het succes van vorig jaar aangegeven mee te willen betalen. Al moet ik het wel eerst voorschieten maar dat is voor mij geen probleem ;) Wat ook heel fijn is dat deze personen mee willen helpen met het vervoer en opslag, anders zou ik de 25kg regeling ruim overtreden. Ik wil deze collectie absoluut niet kwijtraken.

En wees maar niet bang over de nieuwe producten, die gaan er zeker komen :)

Geweldige buren heb je dan zeg. Dat geeft tog wel wat extra's.

Tot nu toe overzichtelijk;

Besteld:

Transbomber 2016
Fairytail ass. 2016
Smash box 2

Nog in huis:

Light year pakket
Crackling chry 2.0
Stars over paris
Thunderous Buffalo
Klein spul voor de kids

Ook al aardig wat doosjes besteld;
- Evolution Fairytail assortiment 2015 2x
- Rubro Event 4 Seasons 2x
- Rubro Transbomber 2016 2x
- Rubro Crashbox 2016 2x
- Rubro Buurtassortiment 2x
- Pangu On the Beat 2016 2x
- Pangu Colorfull City 2016 2x
- Pangu Yellow River 4x (karton)
- Vuurwerkmania Psycho Box 2x
- Vuurwerkmania Aftershock Damage 16x (karton)

Inmiddels zijn we eruit wat er allemaal nog bij moet komen voor onze show. Besteld is het nog niet; want eerst moeten de centjes ervoor worden verdiend. Daarnaast komt er nog het e.e.a. bij voor buiten de show om.

- Evolution Sunbeam 3
- Evolution Golden Age
- Evolution Snowstorm 2x
- Evolution Green Flashing 6x
- Evolution Crown Mix 6x
- Wolff Important Pyroshow 2x
- Wolff Big Pleasure 2x
- Wolff Cruel Traction 2x
- Wolff Cruelty 8x
- Wolff Return of the Phoenix 8x
- Vuurwerkmania Rumble of the Jungle 2x
- Vuurwerkmania Rebellious Rocker Box 2x
- Rubro Daisy Beam 6x
- Zena Crackling Chry 2.0 4x
- Broekhoff Willow Time 3x
- Vuurwerktotaal Matrix 24x
- Helios Reno 24x

Inmiddels zijn we eruit wat er allemaal nog bij moet komen voor onze show. Besteld is het nog niet; want eerst moeten de centjes ervoor worden verdiend. Daarnaast komt er nog het e.e.a. bij voor buiten de show om.

*knip* heel veel vuurwerk *knip*

Wow! Dat gaat een dikke show worden! Wat ben je van plan te gaan doen met ROTP? Alle 8 tegelijk?

Ik ga niks meer plaatsen hahah ben de tel kwijt. Weet wel dat er 13 cruelty in de show komen
De tel kwijt zelfs :p Nou, dat beloofd wat :D

Wow! Dat gaat een dikke show worden! Wat ben je van plan te gaan doen met ROTP? Alle 8 tegelijk?

De tel kwijt zelfs :p Nou, dat beloofd wat :D

Moet inderdaad een dikke show worden. De ROTP is onderdeel van de finale. Deze zal verder bestaan uit;
- 3x Willow Time
- 8x Return of the Phoenix
- 1x Buurtassortiment (6 tegelijk)
- 24x Reno
- 24x Matrix

Bedoeling is om eerst de Willow time's gelijktijdig te laten gaan, waarna de Return of The Phoenix starten. Gezien de lange tijdsduurt starten we na 10 seconden het Buurtassortiment in, 10 seconden daarna de Reno's en 10 seconden daarna de Matrix.

Moet inderdaad een dikke show worden. De ROTP is onderdeel van de finale. Deze zal verder bestaan uit;
- 3x Willow Time
- 24x Reno
- 24x Matrix

Bedoeling is om eerst de Willow time's gelijktijdig te laten gaan, waarna de Return of The Phoenix starten. Gezien de lange tijdsduurt starten we na 10 seconden het Buurtassortiment in, 10 seconden daarna de Reno's en 10 seconden daarna de Matrix.

Het is door ons allemaal al vaker gezegd, maar wat blijft het toch leuk om de lijsten en ideeën hier voorbij te zien komen. Verheug me al weer helemaal op de komende jaarwisseling! Djaimy jouw lijsten, updates en ideeën blijven ongekend, alleen die finale al, dat wordt genieten.

- 3x Willow Time
- 24x Reno
- 24x Matrix

WOW! Dat gaat een ziekee finale worden :D

Bedankt voor alle complimenten mannen!! Vind het zelf belangrijk om in een finale chaos te schoppen en ''lege'' stukken te voorkomen in de aanloop er naar toe. De Return of the Phoenix duurt erg lang, waardoor we die centraal stellen en daaromheen gaan bouwen. Zoals het er nu naar uit ziet gaat dit wel redelijk lukken, die chaos :D

Lijsten en ideeën zien er geweldig uit van iedereen. Het kriebelt hier alweer flink.
Laar het seizoen maar weer beginnen.

Bedankt voor alle complimenten mannen!! Vind het zelf belangrijk om in een finale chaos te schoppen en ''lege'' stukken te voorkomen in de aanloop er naar toe. De Return of the Phoenix duurt erg lang, waardoor we die centraal stellen en daaromheen gaan bouwen. Zoals het er nu naar uit ziet gaat dit wel redelijk lukken, die chaos :D

Chaos gaat het zeker worden! Buurtassortiment icm ROTP lijkt mij heel vet, ik kan nu al niet wachten op het filmpje :D

Lijsten en ideeën zien er geweldig uit van iedereen. Het kriebelt hier alweer flink.
Laar het seizoen maar weer beginnen.

Wat let je? :p

- 3x Willow Time
- 24x Reno
- 24x Matrix

Is het idee dan om het buurtassortiment in waaiervorm te schieten? Of vanaf verschillende plekken? Of toch allemaal naast elkaar en laat maar klappen daarboven?

Is het idee dan om het buurtassortiment in waaiervorm te schieten? Of vanaf verschillende plekken? Of toch allemaal naast elkaar en laat maar klappen daarboven?

Ik denk dat het buurtassortiment op verschillende plekken de lucht in gaat. De fluit- en knalcakes zijn niet echt van belang bij de positie, hier gaat het om het geluid. Aangezien het buurtassortiment ook 1 tail cake bevat denk ik dat ik die eruit haal, zodat je met 5 siercake's eindigt. Dan denkik dat ik het buurtassortiment (5 cakes tegelijk) in het midden plaats en de Reno's in 3 blokken van 8.

Back
Bovenaan