Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
eiig zou ik nog wel es wat meer van die grote boxen willen halen, Heb er zover zwz al 3 dit jaar.
maar ben vooral weer gegaan voor veel losse potten. ( toch leuker en vaker afsteken in een tijdbestek dat we lekker buiten bier staan te drinken bij een muziekje en een vreugdevuurtje )
Maar toch zit er natuurlijk ook wel een kick in het afsteken van zn Compound box =D
Verlanglijst 2017:
- Transbomber ( reeds besteld)
- Karton Crackling Cry 2.0 ( reeds besteld)
- Zena Mayhem ( reeds besteld)
- Karton big 19
- Bad ass box van vuurwerkmania
- 6 Valk ti-thunder
- een nieuwe box ( misschien royal)
Je koopt aan het begin van het jaar vuurwerkproducten en later in het jaar heb je spijt van bepaalde aankopen, want je had dat geld liever willen besteden aan andere (nieuwe) producten die indruk op je gemaakt hebben. Helaas zit je aan de producten vast. Herkennen sommige mensen dit? Soms denk ik was er maar een soort Marktplaats voor vuurwerk om te ruilen of om te verkopen met een persoon uit je omgeving![]()
gorgeous 2012 (bonfire)
Mooie lijst man, en zeker deze cake is vet gaaf. Deze had je al die jaren bewaard of heb je hem ergens op de kop weten te tikken ?
EVOLUTION....
Imaginary-Small ass.
Imaginaty-M Aas
Willows in Color
Lichts of heaven
Rainbow twinkler
Insane
Ice Queen
Crackling purpel
Red ghost
Crown mix
Elements of fire
Epic Lights
Kings Gold
Cracker Jack
Fading stars Topper 2016
Sparkles
Splitting Stars
Fast or Furious combi 1 tm 5
Shape shifter
Sumbeam 1
Sunbeam 3
Sumbeam 4
De Happy Thunder Q
BLUE FALLING SPIRIT
Golden Thunder
Flashing Flower
Red Fury In Blue
Diamonds in gold
Wall Of Gold XXL
KATAN...
SPARKLING SNOW
MEGA CAULIFLOWER
Village idiot
Neon mosquitos
WOLF....
Crazy Tails Nieuw 2016
Meterpakket
Shock attack 50 stuks
Family xxl Big Bag
VULCAN.. ..
Splendid 6
Freakish 4
Assorti gai
Skyline galatic
Zullen nog een paar boxjes bijkomentui
Heb dit en nog een hele partij in bestelling staan bij orthen, krijg ik ...grrr net te horen dat ik oudjaar ingepland staat tot 22.00 uur, terwijl dit eigenlijk mijn vrije jaar zou zijn!! Gaat me 18.00 uur 22 uur project en voor 24.00 uur krijg ik dit nooit meer opgebouwd grrr hoop dat ik het om kan ruilen bij orthen voor boxen hoe bedoel je genaaid worden door je baas!!
i.v.m. school dit jaar en flink wat salaris in te hebben geleverd, dacht ik eventjes dat het voor mij niks zou worden dit jaar... doordat ik dit jaar vakantie heb moeten overslaan door m'n opleiding, toch nog een flink lijssie kunnen produceren! in het lijstje zit ook nog spul in wat ik over had van vorig jaar.
Cruel traction
transbomber
the vision of ecstacy
double goldbox
the golden age
smash box 2
the templar box x2
matrix
aftershock damage x2
awesome
anarchy
gold rush