PYROMANIAC 1975
VWC lid
Ik vind het een geweldig compliment dat ons 25mm happy hardcore assortiment het wint van een 30mm.
Mijn dag kan niet meer stuk
Gr
Marchel
Mijn dag kan niet meer stuk

Gr
Marchel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
mooi lijstje en filmpje , welke vond je persoonlijk de beste ?
misschien een vraag die niet in dit topic thuishoort maar ik vraag me af of 19 shots assorti's nog wel van deze tijd zijn? Vroeger, zonder de doorlontbakken, waren ze vaak de top van het vuurwerk. in ieder geval betaalbaar en groots.
Nu heb je zoveel keuze.
Om het toch ontopic te houden. Is dit assortiment geschikt om op 12 uur te schieten? Of zijn dan toch de vele doorlontbakken beter. Ik heb al 2 jaar geen 19 schots assorti mee gehad en begin na het zien van de filmpjes te twijfelen. Ik stook verder niet in de vooravond vanwege tijdgebrek dus het moet om 12 uur gaan.
greetzz
Ik blijf toch twijfelen hoor, ze zijn een atuk duurder dan big 19. Voor t geld vd fairy heb je ook de funke 19sh met lvc pas.
Damn wat moeilijk !
Hele vette cakes hoor! Cake 3 en 5 komen tot op de grond! (2015 versie)
Zit er veel verschil tussen 2015 en 2016 en zo ja, welke moet je hebben?
Dit zijn mijn favoriete onder de 19s cakes, vandaag bij Loots het Drunk ass. gehaald voor mijn bruiloft morgen, ben benieuwd hoe deze zal zijn, filmpjes zullen wel online komen!!
Dit zijn mijn favoriete onder de 19s cakes, vandaag bij Loots het Drunk ass. gehaald voor mijn bruiloft morgen, ben benieuwd hoe deze zal zijn, filmpjes zullen wel online komen!!