Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Ik vind het een geweldig compliment dat ons 25mm happy hardcore assortiment het wint van een 30mm.
Mijn dag kan niet meer stuk:yes:

Gr
Marchel

Beelden spreken gewoon voor zich, en dat caliber niet altijd iets wil zeggen word hierbij ook weer bewezen

misschien een vraag die niet in dit topic thuishoort maar ik vraag me af of 19 shots assorti's nog wel van deze tijd zijn? Vroeger, zonder de doorlontbakken, waren ze vaak de top van het vuurwerk. in ieder geval betaalbaar en groots.
Nu heb je zoveel keuze.
Om het toch ontopic te houden. Is dit assortiment geschikt om op 12 uur te schieten? Of zijn dan toch de vele doorlontbakken beter. Ik heb al 2 jaar geen 19 schots assorti mee gehad en begin na het zien van de filmpjes te twijfelen. Ik stook verder niet in de vooravond vanwege tijdgebrek dus het moet om 12 uur gaan.
greetzz

De 19 shots kunnen (volgens mij) zeker nog wel..

Je kunt er heel veel kanten mee op. Als je ze goed doorlont heb je een super 114sh blok en als je ze los schiet heb je afhankelijk van wat je er voor betaald hebt voor ongeveer €15/20 per stuk hele mooie 500 grammers..

Ik blijf toch twijfelen hoor, ze zijn een atuk duurder dan big 19. Voor t geld vd fairy heb je ook de funke 19sh met lvc pas.

Damn wat moeilijk !

Ik blijf toch twijfelen hoor, ze zijn een atuk duurder dan big 19. Voor t geld vd fairy heb je ook de funke 19sh met lvc pas.

Damn wat moeilijk !

Echter is funke illegaal in NL.
Dus ook niet echt vergelijkbaar.
Het nl vuurwerk wordt nog getest door het IL&T.. door die test zou die van Funke helaas niet door komen vrees ik.
En gelukkig is de Fairytail ook in Nl met korting te krijgen.
Heb ze al voor 100e gezien.

Misschien is een importeur freak verkoop een optie? Voor 100 heb je in t noorden ook een doos big19.Dan is de keuze makkelijk.

Deze heb ik ook nog allemaal meegemaakt tijdens de jaarwisseling. Dit waren de 6 cakes waar wij mee begonnen na de jaarwisseling. Grote effecten, mooi constant tempo en een goeie diversiteit aan effecten. Een typisch goed presterend 19 schots assortiment die je er prima bij kan hebben. Ze zijn niet beter dan het Buurtassortiment, de Extreme Salute 2.0, Big 19 of welk 19 schots assortiment dan ook. Effecten zijn net wat anders, grootte van de boeketten is nagenoeg gelijk en qua prijs liggen ze 9 van de 10 keer ook op 1 lijn.

Eigenlijk een prima oplossing voor de vuurwerkverkopers in Nederland om altijd zo'n assortiment aan te kunnen bieden voor de mensen die kwalitatief goed vuurwerk willen, maar niet 1 box of een matig pakket.

2015 heeft het goud tot de grond, 2016 iets meer (veiliger mss ook) stijghoogte en wat meer kleur. Lijkt mij na de filmpjes tig keer te hebben bekeken :D correct me if I'm wrong, anyone who knows better :)

Zit er veel verschil tussen 2015 en 2016 en zo ja, welke moet je hebben?

2015 heeft een beetje te weinig stijglading, waardoor de effecten soms tot de grond komen voordat ze uitgebrand zijn. Als je de ruimte hebt is dat natuurlijk alleen maar mooi! Maar dat wil je niet in een drukke straat afsteken.

Heb je de ruimte en neem je voldoende afstand: 2015
Heb je dat niet en sta je het liefst dichtbij: 2016

Hier een cake uit dit prachtige assortiment. Dit is een soort pixie dust effect, heel mooi! Tussendoor gaat er een Salute cake 2 af, de combinatie slaat eigenlijk nergens op.. :D Vooral omdat de Salute cake 2 zo lang nog door schiet. De Fairytail cake is een 2015 versie.

Dit zijn mijn favoriete onder de 19s cakes, vandaag bij Loots het Drunk ass. gehaald voor mijn bruiloft morgen, ben benieuwd hoe deze zal zijn, filmpjes zullen wel online komen!!

Dit zijn mijn favoriete onder de 19s cakes, vandaag bij Loots het Drunk ass. gehaald voor mijn bruiloft morgen, ben benieuwd hoe deze zal zijn, filmpjes zullen wel online komen!!

Ik vind het wolff oldskool newskool assortiment, ook nog altijd zeer goed.
Super grote effecten, dikke burst en effecten tot op de grond

Back
Bovenaan