Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Update van mijn lijstje, dikgedrukt
Besteld:
Boxen:
-Cruel Traction (Wolff)
-Monster Ride (Wolff)
-Important Pyro Show (Wolff)
-Grand Pyro Show (Wolff)
-Exodus (Wolff)
-Colorful City (Pangu)
-Garden Party III (Pangu)
-Smashbox III (Pangu)
Cakes:
-Viking 2x (Wolff)
-Ultimate Screamer (Wolff)
-Cruelty 4x (Wolff)
-Familie Festival (Wolff)
-Return of the Phoenix 11x (Wolff)
-Final Fate (Wolff)
-Titanium Thunder (Evolution)
Overig
-Crazy Tails 4x (Wolff)
-Northern Light 3x (Wolff)
-Space Invasion 2x (Wolff)
Gewenst:
-Immortal Gold
-Crashbox
-Transbomber
-Sick Six
-Leuke producten waar de winkels mij in de loop van het jaar mee verrassen
Of de boxen in mijn wensenlijstje nog komen, dat zie ik aan het eind van het jaar wel. Ik denk dat ik het voorlopig bij deze lijst laat, ik weet zeker dat ik hiermee een geweldig O&N kan beleven![]()
Twijfel is wat mij betreft niet nodig. Geweldig product hoor de Exodus, ik vind de overgang van 25mm naar 30mm echt uniek. Erg mooie collectie!Ik heb mij niet kunnen bedwingen nog wat te bestellen, zie vetgedrukt. Ik was er heel lang over aan het twijfelen maar toch de keuze gemaakt de Exodus te kopen.![]()
Ik heb mij niet kunnen bedwingen nog wat te bestellen, zie vetgedrukt. Ik was er heel lang over aan het twijfelen maar toch de keuze gemaakt de Exodus te kopen.![]()
@Freaky Pyro, bijna alle losse cakes in meervoud. Dat gaat een mooi(e) project/show worden. En met een Blue Thunder finale gok ik?
Ik heb de hoop dat Evolution dit jaar met nog meer bruut spul komt, dus de Blue Thunders heb ik vooralsnog gepland in de semi-finale![]()
Wederom weer prachtige lijsten hier in dit topic!
@Freaky Pyro, bijna alle losse cakes in meervoud. Dat gaat een mooi(e) project/show worden. En met een Blue Thunder finale gok ik?
@Djaimy, ook jij hebt weer een geweldige lijst zeg! Alleen maar toppers en zo'n karton Vuurwerkmania Aftershock Damage lijkt me ook wel wat. Had vorig jaar 1 cake en was hier erg over te spreken. Dit jaar dus weer een show? Nog groter en fenomenaler dan afgelopen jaarwisseling?