bassiefirework
VWC lid
Dan maar heilig zijn.. Ik hoop dat iedereen zich hier gewoon normaal gedraagt want met deze ongein schiet je echt helemaal niks op...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het niveau ligt weer lekker hoog , valt me van sommigen toch een beetje tegen(3xh, vuurknul)
Dan maar heilig zijn.. Ik hoop dat iedereen zich hier gewoon normaal gedraagt want met deze ongein schiet je echt helemaal niks op...
Mooie is dan nog dat de vuurwerkbranch de schuld legt bij diegene die illegaal vuurwerk afsteken.
Terwijl ze zelf jaren en jaren alles maar best vonden. Zolang ze maar dik konden cashen.
En nu ze het zelf zover hebben laten komen krijgen degene die een illegaal knallertje afsteken de Schuld.
Mafkezen. Waar was die zogenaamde BPN toen we ze echt nodig hadden.
Ze hadden 6 jaar geleden al in actie moeten komen toen die maffe Bonte en Rietveld om de hoek kwamen kijken. Of die idiote stichting staakt het vuren.
Toen is de shit begonnen en hebben diverse mensen al geroepen kom in actie.
Maar nee dat waait wel over werd er toen gezegd.
Klinkt hard wat ik zeg...
Maar overdag stoken is toch illegaal. .. ik ga dus voor
EXTRA zwaar vuurwerk.
En ik ga me nu zeker niet inhouden.. voor nix of niemand niet.
Wordt ut een prullenbak das jammer dan.
Kunnen velen hier boos op me worden maar das jammer dan.
De regering steekt fckng met een mes in me hart!!
Dus jammer dan.. het einde is toch al in zicht.
Ze moeten van goede huizen komen om mij tegen te houden.
Zucht... Hoe ga ik jou (en de rest die je BEDANKT) dat dit PRECIES is wat je NIET moet doen. Hoe ga ik dat doen? Ga ik dat doen? Heeft dat zin? Nee. Maar je moet je beseffen dat jij en je vriendjes het er alleen maar erger op maken. Ik begrijp best dat hier wat STOERE taal uitgekraamd moet worden. Tuurlijk, erg indrukwekkend. Poeh!
Kortom; ga je lekker extra asociaal hard knallen? Nou, dan weet je zeker dat de maatregelen alleen maar strenger zullen worden. Dat je het in je brakke harses haalt om te dreigen met een prullebak opblazen, dat geeft al aan hoe kansloos jij en je vriendjes zijn.
Hier is dus duidelijk een GROOT VERSCHIL tussen mensen die echt een liefhebber zijn van vuurwerk, en jouw soort type... Ik heb er nog geen naam voor, maar het heeft niks met vuurwerkliefhebberij te maken; meer een onderontwikkeld personage.
Ben het helemaal met je eens. Dit soort geneuzel schiet je echt niks mee op. Dit zal de afkeer alleen maar vergroten en leiden tot een totaalverbod. Gewoon normaal doen, wat heeft het voor zin om die bommen af te gaan steken? Vind dat heel kortzichtig en vooral populair gezwets.
Laat je niet zo leiden door emoties. Als de overheid dit doordrukt dan moeten we dit accepteren hoe erg/ vervelend het voor onze hobby ook is. Ik wordt er iig niet minder fanatiek van, steek toch enkel siervuurwerk af!
En ik hoop dat die jongens die hier reageren over al het illegale/profspul etc en opblazen tot bezinning komen en begrijpen dat dit niet de manier is om je te laten horen.
Ben het helemaal met je eens. Dit soort geneuzel schiet je echt niks mee op. Dit zal de afkeer alleen maar vergroten en leiden tot een totaalverbod. Gewoon normaal doen, wat heeft het voor zin om die bommen af te gaan steken? Vind dat heel kortzichtig en vooral populair gezwets.
Laat je niet zo leiden door emoties. Als de overheid dit doordrukt dan moeten we dit accepteren hoe erg/ vervelend het voor onze hobby ook is. Ik wordt er iig niet minder fanatiek van, steek toch enkel siervuurwerk af!
En ik hoop dat die jongens die hier reageren over al het illegale/profspul etc en opblazen tot bezinning komen en begrijpen dat dit niet de manier is om je te laten horen.
En ik hoop dat die jongens die hier reageren over al het illegale/profspul etc en opblazen tot bezinning komen en begrijpen dat dit niet de manier is om je te laten horen. Doe gewoon normaal en verlaag je niet tot dat kinderachtige niveau. Afgelopen jaren zou je dit ook niet doen, dus waarom nu wel? Je schiet er niks mee op.
ik ga niks opblazen maar mijn passie is hard spul, dus ik blijf gewoon door knallen. maar je moet je niet zo aanstellen dat het niks aan is of wat voor zin het heeft....
deze regels interesseren me toch niet, ben al fout bezig dus ga gewoon fout verder![]()
Waarmee stel ik me aan dan? Ik begrijp je niet helemaal.
Prima dat jouw passie hard spul is, keur ik niet af want dat moet je allemaal lekker zelf weten. Hoop alleen wel dat je hier verantwoord mee omgaat en niet op 31 december in je woonwijk dit spul afsteekt. Maargoed ik zal wel neergezet worden als een heilig boontje ofzo. Prima, wil alleen duidelijk maken dat reacties als die van 3xh over het opblazen van prullenbakken en nu ineens salutes etc etc gaan kopen gewoon nergens op slaan.
''
Dit soort geneuzel schiet je echt niks mee op. Dit zal de afkeer alleen maar vergroten en leiden tot een totaalverbod. Gewoon normaal doen, wat heeft het voor zin om die bommen af te gaan steken?''
dit... wat heeft het voor zin? is gewoon mooi joh & klinkt goed
Zijn de meningen gelukkig over verdeeld, ik hoef dit spul niet in een woonwijk te hebben.
Alleen heb ik geen zin in overdrukke vuurwerkwinkels waar het chaos is, en je daardoor allemaal fouten krijgt en artikelen zijn uitverkocht die je hebt besteld want dit wordt logistiek alleen maar erger zo.